sex als ruil

  • queenie

    Ik ben op zoek naar een man met handige handjes die in ruil voor sex klussen wil doen.

  • Hans

    Hoi Queenie,

    Mij lijkt het wel wat!

    Ben erg handig met van alles.

    Licht er wel aan waar je woont!

    Mail me anders Groetjes Hans,

  • Peter

    Daar wil ik wel voor komen klussen.

    Maar waar woon je, leeftijd, uiterlijk?

  • Marc42

    Ik heb twee rechter handen!

    Wil je ze een keer voelen?

  • Marco

    Hey ik hoop dat je een hoop klusjes hebt liggen… heb handige handjes (niet alleen voor de klusjes) en zat gereedschap…. ;-)

    Mail maar ff welke klussen je gedaan moet hebben!

    groetjes Marco

  • john

    Hey schoonheid,

    Ik ben John een leuke gozer van rond de 28 jaar, ben in het bezit van een goed lopend beveiligingbedijf en tevens werk ik ook nog steeds voor de overheid.

    Dat betekend dat ik min. 70 uur per week werk en best vaak in het buitenland zit, hierdoor is het voor mij niet mogelijk om een leuke en normale relatie te vinden.

    Nu zoek ik het volgende:

    Ik zoek een vrouw/meid/dame die mij thuis kan ontvangen 1x in de week een ochtend/middag/avond/nacht of 3 x per week 2 uurtjes om lekker van elkaar te genieten.

    Het is wel van belang dat je thuis kan ontvangen en dat ik niet ineens ruzie krijg met je man of vriend.

    Ik ben bereid om elke maand rond de 25ste 2000 euro op je rekening over te maken, kan het ook in je handen geven maar dan wordt het de 27ste dit omdat ik het dan naar een speciale rekening moet boeken.

    Ik zeg er wel duidelijk bij dat ik het niet per keer kan betalen omdat ik met het verantwoorden aan de belasting en boekhouders zit.

    Denk hier als vrouw goed overna, aangezien het toch om een vertrouwings zaak gaat wil ik je wel netjes al mijn gegevens geven dat je me te alletijden op kan sporen.

    A.u.b geen fake dame`s meer, dit gaat te kosten van de echte vrouwen.

    Ik hoor graag wat van je als je er intresse in heb, stuur dan een leuke uitgebreide email met foto.

    Het eerst msnen om elkaar een beetje te leren kennen vind ik wel belangrijk.

    groetjes,

    John

    queenie schreef:

    >

    > Ik ben op zoek naar een man met handige handjes die in ruil

    > voor sex klussen wil doen.

  • Jongen25

    Vertel eens lekkerding.

    Wat voor klusjes heb je.

    En stuur een foto.

    Kus

  • Sjef

    Het ligt eraan waar je

  • Anton

    Wil wel wat klusjes bij je doen. Alleen moet je dan wel in de buurt van 073 wonen.

    Groetjes Anton

  • natte droom

    hahahaha….leuk aanbod…iedereen bied zich aan…ik zou toch wel eerst willen weten of je mn smaak was …en n beetje kinky graag….