zoek een man (geen relatie)

  • Anke

    Goeiendag allemaal.

    Ik ben een veertigjarige volslanke vrouw, en heb nog nooit een relatie gehad. Maar zoals in de titel staat, zoek ik ook geen relatie. Ik ben gelukkig zo alleen. Maar soms mis ik toch wel iets, ik heb natuurlijk ook mijn behoeftes. Ik ben dus op zoek naar een man met wie ik af en toe een avond of dag gezellig samen kan zijn. Waarom ik dat op deze manier probeer? Wel, ik heb in mijn jeugd een ongelukje gehad waardoor een groot deel van mijn gezicht uit littekenweefsel bestaat, en ook mis ik een borst. Dit is toch iets wat een hoop mannen afschrikt tijdens een kennismaking, en vaak is er geen tweede contact meer. Ik zoek dus iemand die daar doorheen kan kijken, en mij wil als persoon, en niet geeft om een mooi uiterlijk. Zelf vind ik het uiterlijk van een man ook niet belangrijk.

    Ik hoop serieuze reacties te krijgen.

    Met vriendelijke groet,

    Anke.

  • marcel

    Hoi Anke,

    welke regio woon je?

    Marcel

  • John

    Hallo Anke,

    Ik las je profiel op sex.prikpagina.nl.

    Ik heb een beetje in de gaten wat je bedoelt met contacten.

    Nu heb ik even wat vraagjes.

    Waar kom je vandaan?

    En wat zijn je behoeftes en interesses?

    Ik ben een 28 jarige rustige jongeman uit de Noordoostpolder.

    Kus John

  • Johan

    Hoi Anke

    Een ongeluk , dat is dan fors aangekomen , ik wens je sterkte , welke stad of dorp woon jij als ik het vragen mag.

    Hoe is dat gekomen ?

    wil graag even belangsteling tonen.

    ben een man van 45 jaar.

    groetjes Johan.

  • Ed

    Hallo Anke

    Ik ben een getrouwde man van 50. Uit welke omgeving kom je? Ik wil best kennis met je komen maken om dan verder te praten over je behoeftes.

    Liefs Ed

  • Ed

    Hallo Anke

    Ik ben Ed een getrouwde man van 50. Ik wil best kennis met je maken en met je praten over je behoeftes. Ik heb namelijk ook mijn behoeftes. Wat ik wel zou willen weten is uit welke omgeving jij komt?

    Liefs EdAnke schreef:

    >

    > Goeiendag allemaal.

    >

    > Ik ben een veertigjarige volslanke vrouw, en heb nog nooit

    > een relatie gehad. Maar zoals in de titel staat, zoek ik ook

    > geen relatie. Ik ben gelukkig zo alleen. Maar soms mis ik

    > toch wel iets, ik heb natuurlijk ook mijn behoeftes. Ik ben

    > dus op zoek naar een man met wie ik af en toe een avond of

    > dag gezellig samen kan zijn. Waarom ik dat op deze manier

    > probeer? Wel, ik heb in mijn jeugd een ongelukje gehad

    > waardoor een groot deel van mijn gezicht uit littekenweefsel

    > bestaat, en ook mis ik een borst. Dit is toch iets wat een

    > hoop mannen afschrikt tijdens een kennismaking, en vaak is er

    > geen tweede contact meer. Ik zoek dus iemand die daar

    > doorheen kan kijken, en mij wil als persoon, en niet geeft om

    > een mooi uiterlijk. Zelf vind ik het uiterlijk van een man

    > ook niet belangrijk.

    > Ik hoop serieuze reacties te krijgen.

    >

    > Met vriendelijke groet,

    >

    > Anke.

  • michel

    Hoi,

    Ik zou graag in contact met je willen komen om gezellig te mailen en elkaar beter te leren kennen.

    Wil dit namelijk niet openlijk doen zodat iedereen het kan lezen.

    Groet en hopelijk tot mails Michel

  • ger

    hoi anke

    las je mailtje en wil graag een keertje afspreken en een avond of langer bijv. een weekend

    ik wil ook geen vaste relatie maar zo af en toe elkaar zien lijkt me heel leuk

    het gaat bij mij om het inelijke niet om de uiterlijke

    hoopelijk lees je hem snel

    groet

  • Duvelke27

    Hoi Anke.

    Ik weet niet of je nog staat te wachten op mijn berichtje.

    Zou je jogde behoefte hebben om iemand te ontmoeten die je met respect en goede hygiëne wilt ontmoeten, als je in het zuiden woont of komt laat me dan à.u.b. Snel iets weten.

    Groetjes Frans

  • lexuslady

    hee anke ik ben dus lexuslady

    waarom reageer ik ik heb een lieve man die jou mischien gelukkiger kan maken

    hij zoekt ook geen relatie maar iemand waar ie af en toe een leuke middag mee kan hebben of avond

    mijn man kijk t absoluut niet naar uiterlijk omdat ik dat weet omdat ik vroeger 130 kilo woog een jaar geleden

    en er toen slecht uit zag als vrouw maar hij dat gewoon altijd accepteerde dus vandaar dat ik weet dat hij dat niet als probleem ziet

    ja waarom reageer ik naar jou toe voor hem omdat hij best een verlegen type is en niet zomaar dit zal doen uit zich zelf

    hij is wel iemand die als ie los komt een gezellig mens is

    hij kan lekker strelen en je laten ontspannen hij heeft heel veel kursussen in massage technieken gedaan ook dus hij weet wat hij doet

    kortom het is een knuffelbeer die van mij

    hij blijft van mij maar ik laat hem wel vrij om te genieten en ook een ander te laten genieten

    mocht je even een tijdje niets horen dan zijn wij even niet online wegens onderhoud aan internet en de pc

    het fijnste zou zijn ls je even reageert deze week voor het weekend

    ook als het nee is van jou kant horen we dat graag

    mijn man en ik wonen in gelderland ik weet niet waar jij woont wij zijn makelijke mensen en nemen ieder zoals hij of zij is we hebben beiden reiki 1 en 2 en me man geeft ook massges aan mensen

    we hebben een kleine laagdrempelige praktijk hier in aan huis waar we af en toe vanuit onze hobby reiki /massage mensen behandelen ik zelf doe geen massages maar richt me meer op reiki geven

    zo nu weet je beetje wie en wat we zijn

    groetjes van ons lexusldy en charly