Zwanger en botergeil

  • martijn

    Wat is je emailadres zodat we kunnen (sex)daten/

  • niels

    heey ik zag je advertentie ertussen staan

    en je hebt volkomen gelijk vrouwen die zwanger zijn zijn zker neukbaar

    en ik vindt altyd wel geil een vrouw neuken terwijl ze zwanger is

    het lijkt mij dan ook heerlijk om eens een keer te neuken met jouw als jij er geen bezwaar voor heb

    een hele geile kus op …..

    niels

  • william meinders

    hallo ik heb interesse heb je zin vanavond dan dan wil ik je flink hard neuken

  • Hans1981

    Hey Chantal,

    Waarom zouden mannen geen sex willen hebben met een zwangere vrouw ?

    Ik spreek uit ervaring, mijn vriendin is nu ruim 8 maanden zwanger, maar we hebben toch nog wel regelmatig sex.

    En het klopt inderdaad wat ze zeggen, dat zwangere vrouwen botergeil zijn.

    Groetjes

  • Arie

    Hoi Chantal,

    Ik als man kan niet genoeg krijgen als de vrouw lekker geil is en het liefst de hele dag.

    Als je zwanger bent ben je meer prikkel baar en wij mannen genieten daar vol op.

    Maar er zijn ook mannen die dat niet zo geil vinden dat hun parner zwanger is. maar de jouwe gelukkig wel .

    Geniet er van dan kun je later nog van na genieten.

    Heb je trouwens als eens met een buiten stander sex gehad toen je zwanger of was dit niet jou vraag ?

    Arie

  • mike

    Hallo Chantal,

    Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap.

    Ik vind zwangere vrouwen net zo aantrekkelijk als geen zwangere vrouwen.

    Bij sommige zwangere vrouwen komen de ronde vormen meer tot hun recht waardoor ze nog aantrekkelijker worden.

    En laten we eerlijk zijn, vrouwen die zwanger zijn hebben toch wel een heerlijk zachtere vagina dan iemand die niet zwanger is. Ik zou er dan ook geen probleem mee hebben om zo'n vrouw als jij die erg geil en lustig is voor een tijdje te hebben.

    Veel geluk met je aankomende zoon of dochter.

    Dat alles goed en voorspoedig verloopt en een heerlijke gezonde baby ons wereldje komt verrijken.

    Groetjes Mike

  • Jerryson72

    Hey Chantal,

    Ik vind van wel, zwangere vrouwen hebben minder remmingen en zijn absoluut verschrikkelijk heet.

    Bij mij maakt een zwangere vrouw een teder gevoel wakker wat sex intiemer en intenser maakt.

    En nee, het ronde buikje stoort mij helemaal niet, dus ja, ik vind het lekker om een zwangere vrouw

    te neuken.

    Groet en kus

    Jerryson

  • Dennis

    Hoi lieve chantal,

    Ik vind zwangere vrouwen heel geil om mee te neuken dus als je zin hebt mag je wel langs komen hoor of lekker voor de cam sexen lijkt me ook geil je kan me toevogen op msn als je zin hebt en wie weet waar daar uit voort komt hopelijk tot snel.

    Groeten Dennis

  • Bert

    Ik vind een zwangere vrouw erg geil om mee te neuken hoe geiler hoe heter

  • Julio

    Laat hem er maar aan wennen….

    Vrouwen vinden zich lelijk als ze langer zwanger zijn maar worden alleen maar aantrekkelijker ;-)

    Kon er nooit vanaf blijven…..