Zwanger en botergeil

  • paul

    Hoi Chantal,

    volgens mij is het heel normaal dat je geil bent tijdens je zwangerschap het is toch een kwestie van hormonen. En ja ook zwangere vrouwen zijn aantrekkelijk en zolang ze niet in hun laatste maand zitten kunnen ze nog gewoon van sex genieten,,,,,

    IK kan het weten want ik heb mijn vrouw tijdensa haar zwangerschap ook meerdere malen per dag moeten bevredigen, en ja dit was lekker en zeer opwindend.

    liefs Paul

  • Corne

    He Chantal,

    Je weet toch dat zwangere vrouwen super aantrekkelijk zijn voor mannen. IK zou je zo willen nemen hoor. Lekker die geile tieten en je bent super nat. Je zou voor mij zeker geil neukmateriaal zijn. Als ik je een dage kan helpen mail me dan terug.

    Ik wil best eens een dagje met je komen spelen en je super gek neuken.

    Liefs

    Corne

  • bert

    tuurlijk is het lekker om een zwangere te neuken

    ook ik had geen rust toen ze zwager was

    wordt nog steeds geil als ik er een zie lopen

  • jan

    Hallo Chantal

    Wat lekker dat je, nu je zwanger bent, steeds geil bent. Hoe doe je dit dan, je man is er ook niet altijd zo ik denk.

    Als ik in NL zou wonen kwam ik je man wel eens ondersteuen als hij geen tijd zou hebben. Kom je wel aan je trekken? Houd maar lekker je batterijen vol in je speeltjes. Welke heb je allemaal; vibrators of ook andere speeltjes.

    Ik wens je veel fijne orgasmen en de goeie stijfstaande genotskluppels aan de juiste kerels of vriendjes.

    Liefs en Knuffel op je klitje

    Jan

  • jan

    hai Chantal,

    allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap.

    ik ben van mening dat een zwangere vrouw er juist heel geil uitziet, de borsten opgezet, je dijt aan alle kanten uit en ziet er sensueel uit.

    en wat het neuken betreft, je moet er als man wat voorzichtiger mee omgaan, das alles.

    groet Jan

  • wout

    jahoor vind ik geweldig een zwangere vrouw te neuken

  • Henk

    Hee Chantal

    Ja tuurlijk ben je als zwangere nog geil neukmateriaal, geef me een rede waarom niet.

    Ik neukte mij vrouw bijna doorgaans toen ze zwanger was dus zou niet weten waarom

    dat dan over was.

    Lekker spelen en veel neuk plezier

  • Etienne

    Hey Chantal,

    Ik wilde je eigenlijk mailen, omdat je zei dat dat ook kon, maar ik zou niet weten hoe.

    Wat gaaf dat je zo geil bent tijdens je zwangerschap. Maar dat ben je dan toch ook wel als je niet zwanger bent, of is het contrast tussen niet zwanger zijn en wel zwanger zijn echt zo groot?

    Je vent heeft het er misschien maar druk mee, maar hij is ook een mazzelaar!

    Wat betreft je vraag, ja natuurlijk ben je nog geil neuk-materiaal. Waarom ook niet? Er zijn zelfs hele websites voor kerels die geil worden van zwangere vrouwen. Ikzelf vind sex altijd heerlijk, daar hoeft een vrouw wat mij betreft niet zwanger voor te zijn. Maar als ze het dan toch is, dan is dat wel extra spannend en kinky. Toen mijn ex zwanger was, knapte ik daar in ieder geval niet op af. Het geeft juist iets extra's vind ik. Een zwangere vrouw is natuurlijk heel lekker om te zien. Ze stralen nog meer dan anders, dat is prachtig om te zien. En ik kan me goed voorstellen dat jouw vent extra veel zin in je krijgt.

    Geniet er lekker van in ieder geval!!!!

    Etienne

  • edjewilaltijdwel@gmail.com

    Ik vind het wel geil om een geile, zwangere vrouw lekker te nemen, schat!!

  • peter39

    Ik ben gek op zwangere vrouwen.

    Ja sorry ik ken er ook niets aan doen hoor.

    Gr. Peter39