Erotisch/sex contact gezocht

  • Kim

    Hoi mannen,

    ik ben Kim 29 jaar, ik ben lesbisch, maar de laatste tijd ben ik steeds meer nieuwsgierig geworden hoe het is om genomen te worden door een man.

    Wie heeft zin om met mij te mailen…mij zo geil te krijgen,en mijn fantasie in realiteit werkelijk te delen.

    Ik vind het belangrijk dat je verzorgd bent ,discreet en tja voorzichtig met mij in eerste instantie

    X

  • Tom

    Je mag mij ten allen tijde mailen Kim.

    Respect gevraagd, maar ook zeker geboden…..!

  • Jan

    Hoi Kim,

    ik wil graag meewerken om je droom uit te laten komen.

    als je nog steeds intresse hebt, mail me dan. werty1970@live.nl

    groetjes Jan

  • louis

    kom maar hier oor jij mag mij altijd mailen hhihih miss dat je het in de toekomst is een mannetje hahaha

  • jay

    hoi kim,

    zoek je nog steeds erotische contacten?

    ik in ieder geval wel.

    ik ben een leuke indische jonge man van 55 en normaal gebouwd.

    ik hoop gauw een berichtje van jou te ontvangen.

    dikke kus van jay

  • jan

    Hey kim. Ik ben jan ben 29 jaar oud en ik wil jou wel helpen met je eerste ervaring metveen man

  • huub

    beste kim

    mijn naam is huub en zou je heel graag willen ontmoeten en dan zien of ik jou leuk vind en jij mij .

    ik ben altijd voorzichtig met vrouwen wat we ook zouden doen ik ben geen sadist of masochist dus pijn is uit den boze

    maar t zou leuk zin om na n etentje samen elkaar eens lekker te verwennen ik ben goed verzorgd en discreet sowieso

    ik ben 17 jaar taxichauffeur geweest bij mn gewone baan en heb er van genoten maar nu ben ik in de wao dus ik heb veel tijd om je te verwennen zoals ,koken ,knuffelen op de bank, en je heerlijk klaarlaten komen op allerlei manieren

    ik ben wel wat ouder (59) maar dat is ook meer ervaring . als je zou besluiten om t te proberen zou t goed zijn voor allebei denk ik . jij bevredigd je nieuwsgierigheid en ik krijg na 9 jaar weer sex

    ik hoop op n antwoord van jou kim en dan zien we wel verder oke meisje

    geile groetjes huub

  • huub

    hallo kim

    mijn naam is huub , ik vind t erg dapper dat je t toch wilt ervaren met n man en zou je daar graag bij willen helpen. discretie is geboden en hygiene ook .ik ben dan wel wat ouder maar daarom niet minder goed of aardig voor je. je mag me ten alle tijden bellen mailen of bezoeken want ik heb helaas geen vervoer . er zijn met mannen ook leuke dingen te beleven hoor en zolang en respect en aardigheid in de omgang met elkaar zou t erg leuk kunnen zijn. ik ben niet getrouwd en gesteriliseerd dus van die kant geen probleem

    groetjes huub

  • andre

    Hoi, ik ben Andre midder veertig schoon en zeer verzorgd

    ik heb zeker interesse om met jou een stap in jou

    richting te maken vertel jij wat je van mij verwacht !

    Graag hoor nog iets van jou !

    Warme groet Andre

  • Tom

    Dag Kim,

    Ik ben Tim 32 jaar en wil je wel beter leren kennen.

    Laat me maar weten als je interesse hebt, ik ben de moeite waard.

    Groetjes Timbo