Hulp!

  • B

    Wie kan mij helpen mijn diepste fantasieën waar te maken? Het gaat hier om Beastiality! Ik ben zeer serieus en hoor graag wie er serieus voor open staat of het kan aanbieden?

  • Vince

    Hoi,

    wellicht kan ik helpen. Neem maar contact op

  • Johnny K

    Ik heb ook intresse wil je mij ook helpen .. alvast bedankt

  • B

    Vince

    Hoi,

    wellicht kan ik helpen. Neem maar contact op

    Hoe kan ik contact met je opnemen?

  • B

    Vince

    Hoi,

    wellicht kan ik helpen. Neem maar contact op

    Hee Vince! Hoe kan ik in contact met je komen?

  • Teddy

    B

    Wie kan mij helpen mijn diepste fantasieën waar te maken? Het gaat hier om Beastiality! Ik ben zeer serieus en hoor graag wie er serieus voor open staat of het kan aanbieden?

     Ik heb weleens een leuke meid geholpen die sex wilde met haar reu. zij vertelde me dat ze zich graag eens wilde laten dekken door Olaf haar Amerikaanse buldog. Maar dat hij steeds de ver op afstand stond zodat hij haar wel raakte met zijn hondenlul maar haar niet kon penetreren. aangezien ik wel wat ervaring had door jaren lang honden te hebben gefokt vroeg ze mij wat ze het beste kon doen. Ik gaf haar aan dat wanneer ze zich wilden laten dekken ik haar wel een hand je wilde helpen. Annedit vroeg of ik die zelfde avond nog langs wilde komen. We spraken af om 8 uur . Toen ik bij haar aan kwam zag ik Olaf al achter het raam een mooie krachtige Amerikaanse buldog. Annedit zag er ook leuk uit en droeg een klein minirokje en een strak truitje. Na even wat gespeeld te hebben met Olaf gingen we beide even op de bank zitten Olaf lag op het kleed voor de bank en ik vroeg aan Annedit hoe zij normaal haar avance met Olaf begon. zij vertelde me dat ze Olaf even met de hand masturbeerde en dan op haar knieën voor hem ging zitten Olaf gaf dan direct zijn interesse aan en sprong dat op haar en maakte wel zijn dek bewegingen  maar stoten nooit vergenoeg door. Ik vroeg of Annedit haar slipje wilde uit doen en wijdbeens op het puntje van mij knie wilde gaan zitten. Met beide handen trok ik haar kutlipje uit elkaar en met mijn twee wijsvingers direct onder haar clitje werd ze gepresenteerd aan Olaf die gaf direct acte de presence en begon haar kaalgeschoren kutje stevig te likken. Ik voelde haar clitje hard worden en mijn knie werd doorweek van het kwijl van Olaf vermeng met de geile kutsappen van Annedit  Naar gelang Olaf wat steviger ging likken en Annedit stevig op mijn knie aan het klaarkomen was zag ik dat Olaf schokkende bewegingen aan het maken was met zijn heupen en omdat is de reu niet echt kende gaf ik Annedit aan dat dit het moment was dat ze haar kut voor Olaf beschikbaar moest houden. Ondertussen stroopt ik mijn kletsnatte broek naar beneden en ritste Annedit haar leren minirokje los en ging op haar knieën voor Olaf plaats nemen. Met een hand hield ik haar kutlipje van elkaar en met de ander hand tikte ik op haar rug en liet Olaf op haar springen ik voelde zijn harde lul tegen mijn vingers stoken en door een beetje met het achter lijf van Annedit te schuiven wist ik haar kut, voor de inmiddels flink opgezwollen hondenlul van Olaf te plaatsen. Hij was erg fel en stoten flink door. Ik zei tegen Annedit dat wanneer hij recht voor haar kut zat zij een beetje verder voorover moest bukken zodat Olaf over haar rug naar voren zou glijden en wel bij haar kutje kon komen. Na nog een paar keer wat wild stoten kwam de lul tussen mijn wijs en middelvinger voor haar kutje te zitten. Annedit leunde wat voorover en de harde hondenlul zat tussen haar kale kutlipjes. Ondertussen gaf ik Olaf nog een klein zetje en de zijn keiharde lul verdween met knot en al diep in haar kut. Olaf ging als een gek te keer en bleef tot genot van nog even flink doorraggen. Ik had mijn ene hand nog steeds bij haar kutlipjes en voelde dat haar clitje flink was opgezwollen. Ik pakt haar kleine genot even stevig vast en Annedit kreunde van genot. Ook zag ik dat Olaf met zijn voorpoten het truitje tot over haar schouders had geschoven en dat ook haar tepels haar geiligheid niet verborgen kon houden. Met mijn andere hand kneep ik ook flink in haar tepels en Annedit keek met een geil blik van genot naar mij. Olaf was ondertussen gestopt met stoten maar zat nog lekker gekoppeld met zijn knot diep in haar kut. Dit was zo`n mooi schouwspel Olaf die trippelt met zijn achterpoten nog dichter bij haar wilde komen en Annedit die als een echte geile loopse teef gaar kut ritmische over de stijven pik van Olaf duwende. Weer kwam Annedit hevig klaar en riep neuk me geile hond ik voel je geile zaad diep in mijn kutje. Door dat de knot haar kutje hermetisch afsloot bleef het geile honden zaad diep in haat kutje. Door de ritmische beweging van beide bleven ze nog wel een tijdje gekoppeld aan elkaar. Door dit geile schouwspel was mijn lul ook in optimale stijfheid toegenomen en Annedit zag dat zei kom eens wat dichter bij want ik kan me moeilijk verplaatsen met Olafs gereedschap diep in mijn kutje. Ik ging op mijn knieën voor haar zitten en zij nam mijn harde lul diep in haar mond en ging me met heel veel zuigkracht diep in haar mondje pijpen. Ondertussen kneep ik in haar keiharde tepels en Annedit kwam weer tot een orgasme. Ik was inmiddels zo geil dat ik schokkend in haar mondje klaarkwam. Mijn sperma kwam langs haar mondhoeken naar buiten en zij bleef nog even door zuigen en likken zodat mijn eikel weer helemaal schoon was.Nu zakte Olaf ook van haar rug en een golf hondenzaad stroomde uit de druipende kut van Annedit. Olaf ging liggen en begon zijn neuk gereedschap likken. Annedit nam weer plaats op het bankje en ik ging op mijn knieën voor haar zitten en voor de tweede maal liet ik haar wijdbeens gaan zitten echter was ik nu degene die haar kutlipjes en clitje met mijn tong een lik beurt ging geven. Ik likte haar helemaal schoon en weer kreeg ze een hevig orgasme. Ik voelde dat wederom mijn paal zijn maximale hardheid had bereikt en ook Annedit zag mijn harde lul ze pakte mijn schouders vast en trok me als het ware op haar ik stopte mijn loei harde lul in haar klets natte opgerekte kut en voelde dat mijn ballen tegen haar kletsnatte kutlipje aan klotste soms had ik het gevoel dat mijn kloten tot tegen de ingang van haar kut kwamen zo diep stoten in mijn keiharde lul bij haar naar binnen. Omdat mijn tweede zaadlozing altijd wat langer op zich laat wachten en haar  volgespoten kletsnatte opgerekte kut minderweerstand gaf ben ik tot genot van dat geile teefje wel een hele poos met haar aan het neuken geweest Annedit kreeg het ene naar het andere orgasmes en voor de tweede maal kwam ik dit maal schokken in haar kale kutje klaar. Ik rolde van haar af en we bleven nog een hele tijd op de bank liggen met een diep van zijn geile ervaring dromen de Olaf aan onze voeten. Na een tijdje kuste Annedit mij op de mond en vroeg of ik gebruik wilde maken van de douch en of ik bij haar bleef voor de nacht het was inmiddels 2 uur in de ochtend. We douchte ons en gingen samen op bed liggen. Annedit pakt me vast kuste me en zei ik ben nog nooit zo lekker en vaak genomen. Ik zei meid je hebt je vandaag als een lekkere geile teef laten nemen en als je wilt wil ik je ook de eerstvolgende keer helpen. Nou graag zei ze want ik zou Olaf ook een keertje willen laten dekken als ik op mijn rug lig met mijn benen wijd maar dat zal wel een stuk moeilijker gaan. Ik gaf aan dat ze zich even regelmatig door Olaf moest laten dekken zodat hij wat meer zelfvertrouwen kreeg en dat ik haar daar graag mee wilde helpen. Na een tijdje zou haar gewild standje dan echt geen probleem geven. Ze lachten en zei ja dan mag jij op zijn hondjes we kusten nog even en vielen beide als een blok in slaap.   ik hoor wel als je wat meer wil weten Mulan7911@hotmail.com

    Wil graag helpen om tot een echte penetratie te komen
  • B

    Vince

    Hoi,

    wellicht kan ik helpen. Neem maar contact op

    Hoe kan ik met je in contact komen?

  • gino

    Ik ben een 24 jarige jongen die er van droomt eens een hond, paard of varken in actie te zien met een meid/dame.

    Gewoon live alles mogen bekijken en misschien dat dierenzaad wel uit je poes likken.

    Zelf sta ik ook wel voor het een en ander open, hoop snel iemand te vinden.

  • Jo

    Vince

    Hoi,

    wellicht kan ik helpen. Neem maar contact op

    mag ik je ook contacterne?

    man hier met “knot” ervaring

  • B

    Jo
    Vince

    Hoi,

    wellicht kan ik helpen. Neem maar contact op

    mag ik je ook contacterne?

    man hier met “knot” ervaring

    Misschien samen ook optie?