Annedit-Olaf Ik heb weleens een leuke meid geholpen die sex wilde met haar reu. zij vertelde me dat ze zich graag eens wilde laten dekken door Olaf haar Amerikaanse buldog. Maar dat hij steeds te ver op afstand stond zodat hij haar wel raakte met zijn hondenlul maar haar niet kon penetreren. aangezien ik wel wat ervaring had door jaren lang honden te hebben gefokt vroeg ze mij wat ze het beste kon doen. Ik gaf haar aan dat wanneer ze zich wilden laten dekken ik haar wel een hand je wilde helpen. Annedit vroeg of ik dezelfde avond nog langs wilde komen. We spraken af om 8 uur . Toen ik bij haar aan kwam zag ik Olaf al achter het raam een mooie krachtige Amerikaanse buldog. Annedit zag er ook leuk uit en droeg een klein minirokje en een strak truitje. Na even wat gespeeld te hebben met Olaf gingen we beide even op een bankje zitten Olaf lag op het kleed voor de bank en ik vroeg aan Annedit hoe zij normaal haar avance met Olaf begon. Zij vertelde me dat ze Olaf even met de hand masturbeerde en dan op haar knieën voor hem ging zitten Olaf gaf dan direct zijn interesse aan en sprong dat op haar en maakte wel zijn dek bewegingen maar stoten nooit vergenoeg door. Ik vroeg of Annedit haar slipje wilde uit doen en wijdbeens op het puntje van mij knie wilde gaan zitten. Met beide handen trok ik haar kutlipje uit elkaar en met mijn twee wijsvingers direct onder haar clitje werd ze gepresenteerd aan Olaf die gaf direct acte de préséance en begon haar kaalgeschoren kutje stevig te likken. Ik voelde haar clitje hard worden en mijn knie werd doorweek van het kwijl van Olaf vermeng met de geile kutsappen van Annedit  Naar gelang Olaf wat steviger ging likken en Annedit stevig op mijn knie aan het klaarkomen was zag ik dat Olaf schokkende bewegingen aan het maken was met zijn heupen en omdat is de reu niet echt kende gaf ik Annedit aan dat dit het moment was dat ze haar kut voor Olaf beschikbaar moest houden. Ondertussen stroopt ik mijn kletsnatte broek naar beneden en ritste Annedit haar leren minirokje los ze ging op haar knieën zitten recht voor Olaf. Met een hand hield ik haar kutlipje van elkaar en met de ander hand tikte ik op haar rug en liet Olaf op haar springen ik voelde zijn harde lul tegen mijn vingers stootte en door een beetje met het achter lijf van Annedit te schuiven wist ik haar kut, voor de inmiddels flink opgezwollen hondenlul van Olaf te plaatsen. Hij was erg fel en stootte flink door. Ik zei tegen Annedit dat wanneer hij recht voor haar kut zat zij een beetje verder voorover moest bukken zodat Olaf over haar rug naar voren zou glijden en wel bij haar kutje kon komen. Na nog een paar keer wat wild stoten kwam de lul tussen mijn wijs en middelvinger voor haar kutje te zitten. Annedit leunde wat voorover en de harde hondenlul zat tussen haar kale kutlipjes. Ondertussen gaf ik Olaf nog een klein zetje en de zijn keiharde lul verdween met knot en al diep in haar kut. Olaf ging als een gek te keer en bleef tot genot van Annedit nog even flink poos doorraggen. Ik had mijn ene hand nog steeds bij haar kutlipjes en voelde dat haar clitje flink was opgezwollen en dat haar kut flink was opgezwollen van zijn knot. Ik pakt haar kleine clitje even stevig vast en Annedit kreunde van genot. Ook zag ik dat Olaf met zijn voorpoten het truitje tot over haar schouders had geschoven en dat ook haar tepels de geligheid niet verborgen kon houden. Met mijn andere hand kneep ik ook flink in haar tepels en Annedit keek met een geil blik van genot naar mij. Olaf was ondertussen gestopt met stoten maar zat nog lekker gekoppeld met zijn knot diep in haar kut. Dit was zo`n mooi schouwspel Olaf die trippelt met zijn achterpoten om nog dichter bij te komen en Annedit die als een echte geile loopse teef haar kut ritmische over de stijven pik van Olaf duwende. Weer kwam Annedit hevig klaar en riep neuk me geile hond ik voel je geile zaad diep in mijn kutje. Door dat de knot haar kutje hermetisch afsloot bleef het geile honden zaad diep in haar flink opgerekte kut. Door de ritmische beweging van beide bleven ze nog wel een tijdje gekoppeld aan elkaar. Door dit geile schouwspel was mijn lul ook in optimale stijfheid toegenomen en Annedit zag dat zei kom eens wat dichter bij want ik kan me moeilijk verplaatsen met Olafs gereedschap diep in mijn kutje. Ik ging op mijn knieën voor haar zitten en zij nam mijn harde lul diep in haar mond en ging me met heel veel zuigkracht diep in haar mondje pijpen. Ondertussen kneep ik in haar keiharde tepels en Annedit kwam weer tot een orgasme. Ik was inmiddels zo geil dat ik schokkend in haar mondje klaarkwam. Mijn sperma kwam langs haar mondhoeken naar buiten en zij bleef nog even door zuigen en likken zodat mijn eikel weer helemaal schoon was.  Nu zakte Olaf ook van haar rug en een golf hondenzaad stroomde uit de druipende kut van Annedit. Olaf ging liggen en begon zijn neuk gereedschap likken. Annedit nam weer plaats op het bankje en ik ging op mijn knieën voor haar zitten en voor de tweede maal liet ik haar wijdbeens gaan zitten echter was ik nu degene die haar kutlipjes en clitje met mijn tong een lik beurt ging geven. Ik likte haar helemaal schoon en weer kreeg ze een hevig orgasme. Ik voelde dat wederom mijn paal zijn maximale hardheid had bereikt en ook Annedit zag mijn harde lul ze pakte mijn schouders vast en trok me als het ware op haar ik stopte mijn loei harde lul in haar klets natte opgerekte kut en voelde dat mijn ballen tegen haar kletsnatte kutlipje aan klotste soms had ik het gevoel dat mijn kloten tot tegen de ingang van haar kut kwamen zo diep stoten ik mijn keiharde lul bij haar naar binnen. Omdat mijn tweede zaadlozing altijd wat langer op zich laat wachten en haar met hondenzaad volgespoten kletsnatte opgerekte kut minderweerstand gaf ben ik tot genot van dat geile teefje wel een hele poos met haar aan het neuken geweest Annedit kreeg het ene naar het andere orgasmes en voor de tweede maal kwam ik dit maal schokken in haar zuigende kale kutje klaar. Ik rolde van haar af en we bleven nog een hele tijd op de bank liggen met een diep van zijn geile ervaring dromen de Olaf aan onze voeten. Na een tijdje kuste Annedit mij op de mond en vroeg of ik gebruik wilde maken van de douch en of ik bij haar bleef voor de nacht het was inmiddels 2 uur in de ochtend. We douchte ons en gingen samen op bed liggen. Annedit pakt me vast kuste me en zei ik ben nog nooit zo lekker en vaak genomen. Ik heb het ene naar het andere orgasme gekregen. Ik zei meid je hebt je vandaag als een echte lekkere geile teef laten nemen en als je wilt wil ik je ook de eerstvolgende keer helpen. Nou graag zei ze want ik zou Olaf ook een keertje willen laten dekken als ik op mijn rug lig met mijn benen wijd maar dat zal wel een stuk moeilijker gaan. Ik gaf aan dat ze zich even regelmatig door Olaf moest laten dekken zodat hij wat meer zelfvertrouwen kreeg en dat ik haar daar graag mee wilde helpen. Na een tijdje zou haar gewild standje dan echt geen probleem geven. Ze lachten en zei ja dan mag jij op zijn hondjes we kusten nog even en vielen beide als een blok in slaap. In de Ochtend om half tien ruik ik vers gezeten koffie Annedit staat gekleed in een sexy doorzichtig negligé voor me ik wrijf de slaap uit mijn ogen het geile teefje van gisteren was omgetoverd als een hele mooie statige vrouw met een paar geweldige benen boven haar high heels. Echt een klasse vrouw echt tot in de puntjes, nu we het toch over puntjes hebben har harde tepels hielden de dunnen stof van haar lichaam zodat de doorkijk perfect was. Annedit vraag me hoe wil jij je eitjes gekookt of gebakken ik zeg gebakken prima over tien minuten staat ze voor je op tafel. Na enkel minuten schuif ik aan tafel en ziet dat ze drie gekookte eitjes voor Olaf heeft afgepeld en een spiegelei voor mij. Zelf neemt ze een cracker ik kijk haar aan ze lacht en zegt ik heb gisteren genoeg eiwitten tot me genomen. We eten ons ontbijt en ze vraag of ik haar zo dadelijk even in het dorp wil afzetten. Normaal ga ik altijd met de fiets maar mijn kutje is wat beurs van de heftige neukbeurt van Olaf. Na een We kleden ons aan en vertrekken naar het dorp voordat ze uitstapt geeft ze me nog een flinke tongzoen en vraag of ik het volgend weekend Olaf nog een keertje wil assisteren   Annedit – Olaf  deel tweeNa een aantal weken Olaf en Annedit met regelmaat geholpen te hebben zag je duidelijk verschil. Olaf was wat bedeesder aan het worden als hij op Annedit sprong was hij niet zomaar in het wilde weg aan het raggen maar zocht zelf met zijn onderlijf naar de altijd gewillige kut van zijn vrouwtje. Eenmaal als hij met zijn harde hondenlul de natte openstaande kutlipjes voelde stootte hij door en begon dan pas flink te dekken. Annedit kwam vaak binnen enkel seconden klaar en door met haar onderlijf en kutje ritmisch op en neer te bewegen bleven ze vaak een heel tijd gekoppeld te zitten soms hing Olaf uitgeblust met zijn achterpoten van de grond op haar rug. Maar door zijn harde knot bleven ze gekoppeld en Annedit vond dat zo lekker vaak kreunde ze even of ze zei wat heb je toch een lekkere hondenlul. Ook wilde ze vaak dat ik mijn lul tijdens haar neuk sessie met Olaf in haar zuigende mond stopte en dat zowel haar kut als haar mondje gelijk tijdig werden volgespoten. Ook werd Olaf soms door haar gepijpt en nam ik haar diep in haar kutje. Op een dag vroeg ze het mogelijk zou zijn als Olaf haar anaal zou dekken en of zijn knot dan wel in haat kontje zou passen. Nou zei ik dat is het proberen waard als jij dat lekker zou vinden. De eerst volgende keer heb ik haar eerst met een vinger en daarna met een paar vingers en veel glijmiddel haar strakke kontje gemasseerd tot ik voldoende ruimte had om met mijn hand naar binnen te glijden. Tijdens deze vinger sessie had ik een op afstand bedienbare stimulator in haar kutje gestopt toen mij hand ik haar inmiddels opgerekte anus heb ik met mijn andere hand de stimulator aangezet. Annedit kreeg spontaan een orgasme en riep of Olaf al gereed was om haar in haar kontje te neuken. Ze zei jij maak me zo geil en Olaf dekt me zo lekker kom laat hem op mijn springen. Ik riep Olaf hij kwam dichterbij en wist wat er van hem gevraagd werd. Echter het geluid van de stimulator hield hem een beetje op afstand. Na het hulpstuk te hebben uitgezet en nog wat glijmiddel in haar anus had gesmeerd.  Liet ik Annedit wat met haar kontje zakken en zoals bij de eerste keer hiel ik nu haar billen een beetje van elkaar en tikje met andere hand op haar rug. Olaf begreep dat hij zijn vrouwtje weer van dienst moest zijn sprong op haar rug en Annedit draaide met haar gewillig kontje voor de stotende lul van Olaf en boven verwachting was het direct in de roos(anus) Ik gaf Olaf een zetje en zijn lul zat tot zijn ballen in haar kontje. Olaf dekte zijn vrouwtje met harde stoten en ondertussen had ik he stimulator weer geactiveerd Annedit kwam gillen en kreunen klaar van genot en Olaf bleef maar door stoten hij dekte haar zo hard dat Annedit zelfs een beetje vooruit werd gedrukt. Ik pakte haar vast bij haar tieten en kneep flink in haar tepels Annedit was helemaal door het dolle heen duwde haar kont naar achteren en draaide met haar heupen alsof ze een schroefdraad op de lul van Olaf wilde maken. Olaf lag met open mond hijgend op zijn vrouwtje en zijn kwijl liep langs haar schouder over de zijkant van haar rechtertiet. Annedit was erg opgewonden doordat zijn nog steeds gekoppeld zat aan de knot van Olaf en de trillende stimulator diep in haar kutje. Met haar onderlijf bleef ze steeds ritmische tegen de diep in haar kontje zittende hondenlul aan drukken. Ze kwam regelmatig tot een orgasme en ook ik was ondertussen met een schokkende lul in haar mondje klaargekomen en door de opwinding liet ze mijn warme zaad zo uit haar mondje lopen. Ik kuste haar en vroeg of de knot in haar kontje al een beetje aan het slinken was want ze zaten nu ondertussen al wel een dertig minuten gekoppeld. Annedit zei ik vindt dat niet erg hoor het voelt heel erg lekker aan die knot in mijn krappe kontje maar de stimulator mag je nu wel uit mijn kutje halen. Toen ik de stimulator uit haar kutje trok zag ik ook dat de knot van Olaf uit het kontje kwam met daar achteraan zijn grote neukstaaf en een golf sperma dat over de billen en langs de wat openstaande kutlipjes van Annedit liep. Ook mijn gereedschap was weer optima forma en ik stopte mijn harde lul diep tussen de openstaande kutlipjes. Annedit kreunde en zei ja neuk jij me maar diep in mijn kutje en spuit het maar vol èèn gesmeerd gaatje is maar het halve werk. Ik neukte haar diep zodat mijn ballen nat werden van haar kutsappen en mijn buik werd nat van het hondensperma dat langs haar billen droop. Annedit kreunde gilde en gaf support met haar dirty talk ze weet dat als ze geil tegen mij praat ik extra gestimuleerd raak. Annedit wat ben je toch een lekkere geile natte teef was daar op mijn antwoord en even later kwamen we samen met een geweldig orgasme klaar. Ik rolde op mijn rug en Annedit ging bovenop mij liggen echt uitgeteld zei ze fluisterend in mijn oor. Hoelang we zo hebben gelegen weet ik niet maar het was half vier in de ochtend toen ik een natte lik van Olaf over mijn wang kreeg. Ik heb Annedit opgepakt en zijn samen op bed gaan liggen onder de dekens. Het was over elven toen we beide wakker werden. Annedit vroeg eerst ontbijt of zullen we ons eerst even wassen. Laten we ons eerst maar even wassen zei ik heel mijn buik plakt nog van onze geiligheid. Annedit stond op en ik hoorde dat ze haar grootte ligbad liet vollopen. Ondertussen had ze ook een paar croissant gesmeerd de lieve schat zitten in bad hebben we de Franse broodjes gegeten en daar na elkaar heel intensief gewassen. Ja wat hebben we weer lekker van elkaar kunnen genieten zei ze. voor meer lees plezier mail mulan7911@hotmail.com Annedit –Olaf deel drie

Wil graag helpen om tot een echte penetratie te komen