Annedit –Olaf deel drieHet was even een poosje geleden dat Annedit me op woensdagavond een WhatsApp stuurde met een foto van glad geschoren kutje en vroeg of dat ze dit weekend nog verwend kon worden. Ik stuurde haar een berichtje retour met de vraag of ze nog speciale wensen had voor de eerstvolgende neuk sessie. Ze antwoorden ja ik wil de harde lul van Olaf in missionaris standje ontvangen. En of ik een manier kon verzinnen zodat het voor Olaf niet te complex zou worden om zijn hele lading zaad bij zijn vrouwtje in haar gewillige kutje te deponeren. Ik schreef haar terug geef Olaf elke dag maar drie eieren dan zorg ik er wel voor dat die lading proteïne diep in je kut wordt gespoten. Wederom kreeg ik een foto waarbij ze met beide handen haar kutlipjes uit elkaar trok met de tekst laat maar komen maar ik ben er klaar voor.Zaterdag avond rond acht uur kwam ik bij Annedit aan ze woont in een alleenstaand huisje en ik parkeerde mijn auto aan de achterzijde van het huis. Olaf kwam me tegemoet gelopen en leek nog krachtiger dan de vorige keer echte een reus van een hond. Annedit kwam even later ook aan lopen ze zag en gracieus uit met een rood doorknoop jurkje dat net over haar kontje kwam haar prachtige bekoorlijke lange benen gestoken in een paar hoge rode pumps en een brede zwarte leren hondenriem om haar hals. Daaraan een zilveren ketting met een leren handgreep die ze in mijn hand drukte. Deze teef moet gedekt worden zei ze lachend. Ik pakte een tempex driehoek uit de kofferbak en zei daar gaan we werk van maken schat. Ik neem Annedit aan haar hondenketting mee naar binnen en zie dat ze al een smalle matras op de vloer heeft gelegd. Ik draai me om en heel anders dan dat ik verwacht had begon ze me te kussen ze nam me stevig vast in haar armen en duwde haar lichaam stevig tegen mij aan. Ik streelde haar kontje en voelde dat ze geen slipje droeg. Ze zetten haar benen wat van elkaar zodat ik beter bij haar kutje kon komen en begon haar te vingeren. Ze zei maak me maar flink nat zodat Olaf zijn teef weer eens flink kan dekken. Olaf was ondertussen achter zijn vrouwtje gaan staan en likte het vrijgekomen kutsap van haar benen en billen. Na een paar orgasmes was Annedit van onderen doorweekt haar kutlipje stonden wijd open en haar clitje had gewoon een erectie. Ik knoopte haar jurkje los en daar stond ze poedelnaakt voor me haar tepels stonden fier keihard op haar borstjes ik nam er een in mijn mond en zoog er aan. Annedit kreunde en wederom was er een orgasme in aantocht. Even later draaide ik haar om zodat ze met haar rug tegen mij aanstond en Olaf was ondertussen haar kut aan het likken. Ik had haar borsten vast en kneep even flink in haar tepels. Annedit hield haar kut lipjes uiteen zodat Olaf met zijn tong in haar kut kon komen en haar clitje nog harder kon maken. Zonder teveel energie kwam ze weer klaar op het intensieve lik werk van Olaf. Langzaam liet ik haar door haar benen zakken zodat Olaf zijn lik werk niet hoefde te onderbreken. Toen Annedit wijdbeens op het matras had plaatsgenomen probeerde Olaf haar met zijn voorpoten om te draaien zodat ze op haar buik zou komen liggen. Annedit zei nee lieve jongen vandaag wil ik je aankijken als je me dekt.Ik hielp Olaf om met zijn voorpoten naast haar middel te komen staan en met een kromme rug maakte hij zijn eerste dek bewegingen. Zijn rode hondenlul kwam al een beetje naar buiten en ik zetten de hoog gehakte voetjes van Annedit aan de buiten kant naast zijn achterpoten. Ik liet Annedit met haar onderlijf naar boven komen zoals in een brug. Of Olaf nu de kut van Annedit vond of Annedit haar kut over zijn lul schoof weet ik niet maar het was een grandioos mooi schouwspel. Zowel Olaf dekt haar kutje en Annedit schoof haar onderlichaam zover mogelijk over de pik van Olaf. Ik schoof de tempex driehoek onder Annedit zodat ze wat ontspanner kon liggen echter door haar geiligheid bleef ze met haar kutje tegen de onderbuik van Olaf rijen waardoor haar clitje ook de gewilde massage kreeg van het onderlijf van Olaf. Ik keek even door de achterbenen van Olaf en zag dat de knot diep in haar zat zelfs toen ik haar kutlipjes wat met mijn duim en wijsvinger spreidde zag ik de knot diep in haar zitten Annedit kwam gillen klaar en riep dat is wat ik wilde O wat zit hij diep in me en ik voel je warme honden zaad zo diep in mijn spuiten. Ik liet het kutsap dat een beetje van tussen haar lipje wegsijpelde over mijn vingers lopen en ging bij haar hoofd zitten en met het sap vanuit haar kutje masseerde ik haar steeds kei hard priemende tepels. Annedit genoot als ik in haar tepels knijp of er aan trek ze zegt dat ze dat voelt tot in haar kut. Olaf stond nog gekoppeld boven zijn vrouwtje en likte de geiligheid van haar borsten. Ook dit was een geweldig liefdevol schouwspel. Olaf met een wat kromme rug diep met zijn neukgereedschap diep in zijn vrouwtje Annedit die haar benen over Olaf zijn rug had gevouwen en nog steeds haar onderlichaam tegen hem aanrijdend alsof ze met haar kutlipjes de laatste druppel sperma uit zijn grootte paarse hondenlul wilden zuigen. Ik zag dat Olaf zijn rug wat rechten om te proberen los te komen. Ik ging achter hem zitten en zag zijn grote paarse knot met de grootte van een flinke aardappel langzaam uit de kut van Annedit komen ze probeerde het nog wat tegen te houden maar de knot floepte uit haar kut met daar achteraan zijn flinke druipende hondenlul ook kwam er nog een golf zaad mee. Haar kutlipje gingen open en dicht vragen naar meer. Normaal gaat Olaf liggen om zijn gereedschap te poetsen maar dit maal liep hij recht vooruit zodat de lul boven het gezicht van Annedit die de lul diep in haar mond nam om heb helemaal schoon te zuigen. Ondertussen was mijn lul ook bikkelhard en stopte deze in het vragend kutje van Annedit. Met mijn duim stimuleerde ik haar clitje en Annedit kwam voor de zoveelste keer kreunen klaar. Ik neukte haar wild en hard in haar al volgespoten kut en kwam hevig schokkend klaar. Annedit en de drie eieren per dag van afgelopen week hebben wel echt bij gedragen een zijn potentie zoveel zaad kan mijn kutje echt niet verwerken ze ging staan en het sperma droop zo langs haar benen naar beneden en kwam in een plasje op de grond terecht. Ik zal even een glaasje voor je ingieten en dan ga ik eerst even douchen het plak over mijn hele lichaam. Ik zei wacht maar even met dat drankje dan gaan we even samen onder de douche staan. We wasten elkaar kusten elkaar en even later lagen we met een drankje op bed. voor meer lees plezier stuur een mail naar mulan7911@hotmail.com  

Wil graag helpen om tot een echte penetratie te komen