Annedit past op de dieren van de buren

  • Teddy

    =24ptAnnedit past op de dieren van de buren =16ptEen paar weken naar onze laatste ontmoeting neem ik contact op met Annedit en vraag hoe het met haar gaat. Ze zegt geil als gewoonlijk en goed dat je belt wat ik ben toe aan een geile neuksessie. Ik vraag hoe het met Olaf is en ze zegt die is voor een tijdje naar mijn ouders op de camping. Ik zeg zo dan is er voor jouw geen neukstaaf aanwezig dan kom ik zeker naar je toe. Ze lacht en zegt daar kun je weleens in vergissen maar daar heb ik je inderdaad wel bij nodig. Rond acht uur ben ik bij haar huisje en Annedit staat bij de buitendeur op me te wachten. Ze heeft een kort rokje aan en een paar lange bruine laarzen. Ik zeg ga je paardrijden, nee zegt ik wil bereden worden. We lopen naar binnen en drinken een kopje koffie dan zegt ze kom mee ik moet even de dieren verzorgen van de buren. We lopen naar de buren en in de stal zie ik een welsh pony staan en weet direct wat er van me verlangd wordt. De hengst staat daar in volle glorie en Annedit geeft hem een klontje. Ze loop om het beest heen en zegt moet je eens kijken wat een grote glimmende ballen hij heeft. Ze streelt zijn ballen en de paardenlul komt direct naar buiten Annedit zegt dat ze al heel de week met zijn lul aan het spelen is maar dat ze hem niet durft te laten springen omdat ze bang is dat hij haar met zijn poten bezeert. Ik laat Annedit even plaatsnemen op de voerderbak en duw haar benen van elkaar de pony komt wat dichter bij en duwt zijn zachte snuit tegen haar kut. De pony trek even later zijn hoofd terug en trekt zijn lip ver boven zijn tanden. Zijn lul staat als een vlaggenstok recht onder zijn buik. Ik pak een pak stro en leg daar een paardendeken overheen. De kut van Annedit staat op gelijke hoogte als de lul van het paard en ik laat het paard wat naar voren lopen zodat Annedit onder de buik van het paard ligt. Ik pak zijn dikke paardenlul vast en delegeer die naar de kut van Annedit. Omdat Annedit nog niet echt nat is wrijf ik met de stijve maar zacht aanvoelen de lul flink over haar clitje in een paar minuten komt haar eerste orgasme. =16ptZe duw haar benen nog verder van elkaar en ik hou de harde vlaggenmast voor de ingang van haar vagina de pony stap nog wat naar voren en de lul verdwijnt voor zeker 25cm ik haar kut Annedit druk haar geile kut nog wat dieper over de lul van de pony  en komt daarbij een stukje van de paardendeken omhoog kwam. Even later begon de pony weer met zijn lip te trekken gaf een bronzig geluid en trapte wat met zijn achterpoten. Hij begon driftiger te stoten en Annedit kwam kreunen klaar Ik zag dit zo gebeuren en dacht nu stoot hij toch wel heel heftig in mijn genotsgrotje en wilden hem een beetje met mijn hand om zijn paardenroede afremmen toen ik mijn hand om zijn stotende paarden lul vouwde voelde ik het zaad vanaf zijn ballen door zijn grootte paardenlul in de kut van Annedit spuiten. Het voelde aan of dat er een liter sperma door zijn lul werd getransporteerd Annedit werd helemaal geil van de hoeveelheid warm paardenzaad dat tussen haar kutlipjes naar binnen werd gespoten. Kreunde en riep hij spuit me tot mijn baarmoeder helemaal vol. De paarde lul kwam druipend tussen haar kutlippen naar buiten en ook een grote hoeveelheid paardensperma liep uit de kut van Annedit langs haar benen zo haar laarzen in. Annedit stond op en gaf de hengst een klopje in zijn nek en zei wat ben jij toch een ontzettend lief geil beest. =20ptAnnedit verteld=16ptAnnedit gaat wijdbeens op het stro zitten zo dat de rest van het paarden zaad uit haar kale kutje druipt. Ik vraag haar hoe ze het

    Wil graag helpen om tot een echte penetratie te komen
  • Teddy

    Teddy

    =24ptAnnedit past op de dieren van de buren =16ptEen paar weken naar onze laatste ontmoeting neem ik contact op met Annedit en vraag hoe het met haar gaat. Ze zegt geil als gewoonlijk en goed dat je belt wat ik ben toe aan een geile neuksessie. Ik vraag hoe het met Olaf is en ze zegt die is voor een tijdje naar mijn ouders op de camping. Ik zeg zo dan is er voor jouw geen neukstaaf aanwezig dan kom ik zeker naar je toe. Ze lacht en zegt daar kun je weleens in vergissen maar daar heb ik je inderdaad wel bij nodig. Rond acht uur ben ik bij haar huisje en Annedit staat bij de buitendeur op me te wachten. Ze heeft een kort rokje aan en een paar lange bruine laarzen. Ik zeg ga je paardrijden, nee zegt ik wil bereden worden. We lopen naar binnen en drinken een kopje koffie dan zegt ze kom mee ik moet even de dieren verzorgen van de buren. We lopen naar de buren en in de stal zie ik een welsh pony staan en weet direct wat er van me verlangd wordt. De hengst staat daar in volle glorie en Annedit geeft hem een klontje. Ze loop om het beest heen en zegt moet je eens kijken wat een grote glimmende ballen hij heeft. Ze streelt zijn ballen en de paardenlul komt direct naar buiten Annedit zegt dat ze al heel de week met zijn lul aan het spelen is maar dat ze hem niet durft te laten springen omdat ze bang is dat hij haar met zijn poten bezeert. Ik laat Annedit even plaatsnemen op de voerderbak en duw haar benen van elkaar de pony komt wat dichter bij en duwt zijn zachte snuit tegen haar kut. De pony trek even later zijn hoofd terug en trekt zijn lip ver boven zijn tanden. Zijn lul staat als een vlaggenstok recht onder zijn buik. Ik pak een pak stro en leg daar een paardendeken overheen. De kut van Annedit staat op gelijke hoogte als de lul van het paard en ik laat het paard wat naar voren lopen zodat Annedit onder de buik van het paard ligt. Ik pak zijn dikke paardenlul vast en delegeer die naar de kut van Annedit. Omdat Annedit nog niet echt nat is wrijf ik met de stijve maar zacht aanvoelen de lul flink over haar clitje in een paar minuten komt haar eerste orgasme. =16ptZe duw haar benen nog verder van elkaar en ik hou de harde vlaggenmast voor de ingang van haar vagina de pony stap nog wat naar voren en de lul verdwijnt voor zeker 25cm ik haar kut Annedit druk haar geile kut nog wat dieper over de lul van de pony  en komt daarbij een stukje van de paardendeken omhoog kwam. Even later begon de pony weer met zijn lip te trekken gaf een bronzig geluid en trapte wat met zijn achterpoten. Hij begon driftiger te stoten en Annedit kwam kreunen klaar Ik zag dit zo gebeuren en dacht nu stoot hij toch wel heel heftig in mijn genotsgrotje en wilden hem een beetje met mijn hand om zijn paardenroede afremmen toen ik mijn hand om zijn stotende paarden lul vouwde voelde ik het zaad vanaf zijn ballen door zijn grootte paardenlul in de kut van Annedit spuiten. Het voelde aan of dat er een liter sperma door zijn lul werd getransporteerd Annedit werd helemaal geil van de hoeveelheid warm paardenzaad dat tussen haar kutlipjes naar binnen werd gespoten. Kreunde en riep hij spuit me tot mijn baarmoeder helemaal vol. De paarde lul kwam druipend tussen haar kutlippen naar buiten en ook een grote hoeveelheid paardensperma liep uit de kut van Annedit langs haar benen zo haar laarzen in. Annedit stond op en gaf de hengst een klopje in zijn nek en zei wat ben jij toch een ontzettend lief geil beest. =20ptAnnedit verteld=16ptAnnedit gaat wijdbeens op het stro zitten zo dat de rest van het paarden zaad uit haar kale kutje druipt. Ik vraag haar hoe ze het meer lees plezier mulan7911@hotmail.com

    Wil graag helpen om tot een echte penetratie te komen