penisverlenging

  • brave

    ik heb reclame gezien waar penisverlenging mogelijk is door libido 7 in pilvorm te slikken.

    Is dat mogelijk,wie heeft hier ervaring mee of zijn het jongens die snel rijk willen worden?

  • kristel

    niet doen kost alleen maar geld, want het is echt onzin.brave schreef:

    >

    > ik heb reclame gezien waar penisverlenging mogelijk is door

    > libido 7 in pilvorm te slikken.

    > Is dat mogelijk,wie heeft hier ervaring mee of zijn het

    > jongens die snel rijk willen worden?

  • eric

    Ik heb er ook over nagedacht om zo'n penis pomp te kopen, door 2 voorvallen in mijn verleden ben ik heel omzeker over de lengte van mijn penis en durf dan ook niet in zwembroek te lopen. (hij groeit van omg. 3 naar 13 cm)

    (ik schaam me en denk dat elke vrouw naar dat bobbeltje in mijn broek kijkt en dan innerlijk erg moet lachen).

    Is de lengte nu echt niet zo belangrijk?'wie heeft hier een serieus antwoord op?

  • eric

    Ik heb nagedacht om een penis pomp te kopen om te verlengen.

    door voorvallen in het verleden ben ik erg onzeker over de lengte van mijn penis (groeit van zo'n 3 naar 13 cm).

    Ik durf straks niet eens in zwembroek te lopen, denkend dat elke vrouw naar dat bobbeltje in mijn broek kijkt en dan innerlijk moet lachen.

    Wie geeft mij een serieus antwoord hierover?

  • eric

    Ik heb nagedacht om een penis pomp te kopen om te verlengen.

    door voorvallen in het verleden ben ik erg onzeker over de lengte van mijn penis (groeit van zo'n 3 naar 13 cm).

    Ik durf straks niet eens in zwembroek te lopen, denkend dat elke vrouw naar dat bobbeltje in mijn broek kijkt en dan innerlijk moet lachen.

    Wie geeft mij een serieus antwoord hierover?

  • Christa

    Natuurlijk maakt de lengte wel uit, maar een ding is zeker; beter te klein dan te groot. Jij kan een dame nooit pijn doen. Een maagd is hier alleen maar ontzettend blij mee en anderen zullen misschien niet zoveel voelen als ze grotere gewend zijn, maar niet iedereen is dat gewend.

    Ik wilde alleen maar eerlijk zijn, want goede raad van als een dame van je houdt dan maakt t haar niet uit zal je wel allang gehad hebben. Toch ben ik t daar wel mee eens.