orale sex

  • john

    waarom wil jij geen orale sex. Ik vind niet dat hij het van jouw mag eisen.

  • kom-ook-veel-tekort

    Heb geen idee of dit een serieuze vraag is. Wat ik wel weet is dat ik (man, 40) me ook enorm tekort gedaan voel op sexueel gebied in mijn huwelijk.

    Dat is geen reden om vrouw en kinderen te verlaten.

    Maar ik kan we toch wel een beetje in jouw man verplaatsen. Stel nu eens dat jij op sexueel gebied iets van je man zou vragen? En hij weigert en blijft dat weigeren?

    Ik vraag me daarom af wat jouw probleem is met orale sex? Vind je dat vies? Wast je man zich niet genoeg? Ik denk dat als je van elkaar houdt dat je een en ander voor elkaar over moet hebben.

  • anja

    nou als hij er zo een is dan is hijje niet eens waard.

    het is heel lullig.

    ik wil oo ksomige dingen niet in de slaapkamen an dat heeft hij te ecepteren zo niet dan heeft hij peg.

    maar het is in jou geval wel moeiiljk

    je hebt ook nog kinderen.

    succes er mee

  • Madelon

    Hoi

    Het is makkelijk gezegd voor hem zeg! Bij je weg omdat je hem niet wil pijpen. Hij doet in bed toch ook geen dingen die hij niet wil…

    Als dat werkelijk een reden voor hem is om bij je weg te gaan ben ik het met alle reacties een: DUMPEN DIE K.L.O.O.T.Z.A.K.

    Te belachelijk voor woorden… Ik begrijp dat jij je kids geen pijn wilt doen door hun papa te moeten missen maar dit is natuurlijk geen motivatie om bij elkaar te blijven of weg te gaan…

    Als je hem wel zou pijpen wat is dan de volgende eis die hij jou stelt om anders maar bij je weg te gaan…??

  • Peter

    Het is een beetje geven en nemen.

    Je mag een ander niet dwingen tot extreme zaken.

    Je mag wel van elkaar een stukje begrip en redelijkheid verwachten.

    Sex is normaal en dat mogen we dus wel van elkaar verwachten.

    De vraag is dan of orale sex als normaal of als extreem moet worden beschouwd.

    Je vrouw en kinderen hieroor verlaten is in ieder geval onbegrijpelijk.

    Aan de andere kant, waarom vind je het zo moeilijk om hem te pijpen?