beffen

  • john

    Ik wil graag mijn vrouw beffen, maar zij vindt het vies. wie helpt mij om haar te overtuigen

  • jays'n

    Een leuk avondje staapen veel drank zij tenminste weldan lukt het wel

  • Karin

    vrouwenmisbruik dus….

  • rene

    daar ben je zelf ook bij toch ????

  • jays'n

    Nee, zo bedoel ik het niet .Ik druk het misschien een grof /hard uit maar wat ik wil zeggen is,samen stappen veel lol en indien zij drinkt ietsje dieper in het glaasje kijken en vooral veel samen dansen.Het was maar een optie.De persoon in kwestie hoort eerst goed los te komen voor dat ze eventueel deuren opent dat ze altijd dicht hield.Mocht ze het dan wel toe laten dan kan ze altijd nog beslissen of ze er voor een tweede keer voor openstaat.Mocht ze toch niet willen dan was het wel een gezellige avond(hoop ik).Toch mijn spijt voor mijn vorige bericht, ik bedoelde het niet op die manier.

  • mike

    Ik zou er voor gaan om een heel lang voorspel te hebben waarbij je steeds een beetje dichter in de buurt van haar vagina komt en er dan een beetje te zoenen en te likken,en hopen dat ze in extase raakt en je haar zo kan beffen. Succes

  • jayjay

    Zeg John is heb je al geprobeerd of nog niet?

    Laat het even weten

  • Lil C

    Als ze niet wil moet je haar niet overtuigen, Ze wil het niet, net of een mooi verhaaltje haar van gedachte veranderd.

  • john

    een beetje

  • john

    Doe of laat jij het zelf wel doen. en wat is jouw ervaring dan?