Hoi allemaal, ik hoop hier wat advies te krijgen of iets dergelijks,misschien moet ik me er ook helemaal niet echt druk om maken, toch zit het me een beetje dwars.

Ik ben een jongeman van 22 , ben nog maagd maar echt lang zal dat niet meer duren, voor nu iets van bijna een maandje heb ik verkering met een erg leuke jongedame van 18, in het begin was het gewoon lekker knuffelen en zoenen(tongen) maar wat weekjes later belandden we op bed nou ja..je snapt het wel, meer dan alleen knuffelen. Nu iets van 3x is het er bijna van gekomen,maar 1 probleempje,

wanneer mijn vriendin er klaar voor is , dan ben ik dat niet…niet dat ik niet wil, maar omdat tja…m'n penis redelijk slap blijft, in het begin tijdens het vrijen echter is ie behoorlijk stijf, maar zodra we uit de kleren gaan terwijl we al op bed liggen, dan krijg ik em niet stijf zodat ik mijn vriendin kan bevredigen. Ze begint dan wel mijn geslachtsdeel vast te houden en een beetje ermee spelen (om het maar zo te zeggen) en tuurlijk word ie dan harder maar gewoon niet genoeg.En het rare is…ik heb wel dagelijks (meestal thuis als ik alleen ben) een erectie op de vreemdste momenten, maar wanneer het @!#$ juist echt moet gebeuren, dan laat ie me in de steek(tja het klinkt lollig) toch zit ik er wel een beetje mee. Tuurlijk heb ik mijn vriendin op andere (onschuldige) manieren weten te bevredigen,maar je moet in principe er allebei van genieten, dat lijkt me heel logisch.

Anyway, wat kan dit nou zijn? Ik ben echt hardtstikke gek op m'n lief, echt verliefd en het is echt vuur en vlam wanneer we vrijen op bed of waar dan ook maar waarom laat mijn geslachtsdeel mij in de steek en waarom op de vaagste momenten werkt ie wel mee wanneer het totaal niet nodig is?

Ik wou gewoon zo open en eerlijk mogelijk blijven, hopelijk heeft iemand wat advies of iets dergelijks.