buikje

• Denix

Ik heb n vraag .Mijn vriendin heeft n buikje die steeds groter wordt( nee ze is niet zwanger) Hoe kan ik aan haar duidelijk maken dat ze daar iets aan moet gaan doen.Ik zoek de meest tactische en subtiele manier.wie heeft goede ideeen ?

• assi

He denix,

Ik denk niet dat daar een hele subtiele manier voor is. Volgens mij kan je het beste gewoon eerlijk zijn en zeggen wat je voelt. Doet misschien ff pijn, maar dat zal ze op de lange duur wel waarderen.

Als je dat echt niet durft, kan je misschien vragen of ze zin heeft om eens samen te gaan sporten of zo.

Veel succes ermee!

• truttebol

of jij gaat er steeds meer op letten en ziet het buikje daardoor groter worden

ikzelf ben slank maar heb ook een buikje en helaas helaas, valt weinig aan te doen, al doe ik wel oefeningen

ik zou het toch wel erg rot vinden als mijn vriend me daarop zou beoordelen en dat ik dan ineens niet meer aantrekkelijk voor hem zou zijn

zal het hem eens vragen

groetjes truttebol

• wilco

ach ja heb je toch iets om aan vast te houden

• Wendy

Tsja sommige meiden kunnen niet tegen stress, zijn net uit de groei, hebben hun eetgewoonte aangepast waardoor ze aankomen. Maar je ken eerder kilo's erbij krijgen dan ze eraf werken. Ik heb zelf ook een buikje doordat er afgelopen jaar aardig wat stress op me af is gekomen en ehm me vriend heeft het er ook over gehad met me. Het is natuurlijk te bespreken om bijv. samen te gaan sporten ofzo. Dan spoor je haar zelf ook aan, maar dan moet je niet te lang erover door praten dat je haar dik vind ofzo. Wat dan is er kans dat ze haar zelfvertrouwen verliest of zich gaat ergeren. Dat is dan namelijk heel jammer want zo kan een relatie makkelijk stuk gaan wat niet de bedoeling is.

Praat er gewoon rustig een keer over als ze lekker in dr vel zit zodat ze het goed opvat en ehm jullie kunnen er samen miss wat aan doen.

groetjes wendy

• papichulo

sex