verlangens naar verloren jaren

• History

Hii mensen,

Ik ben een jongeman van 30 en getrouwd. Ik ben in het verleden nooit een verkering

gehad, of vriendin gehad. na lang wachten ben ik eindelijk getrouwd. mijn vrouw

was al die tijd hetzelfde gebleven als ik. De reden voor zo lang wachten is onze achtergrond, buitenlandse afkomst dus. nu voelen we ons wel verdrietig omdat we

al die 30 jaren als verloren beschouwen. seksueel verlang ik ook naar jonge meisjes

en . mijn vrouw ook. mijn vrouw is geen lesbisch maar voelt nu wel Bi, dat komt doordat zij op het gebied van sex heel veel heeft gemist. Wat kunnen we doen

van ons gevoel af te komen. we zijn eerlijk tegen elkaar. geef je maar een paar adviezen.

Groet, History

• gjb1985

ik wil je nu!!!

• aagje

Wees blij dat je er over kunt praten met je vrouw, en andersom ook natuurlijk.

Tja klare oplossingen zijn er niet natuurlijk, maar mischien dat er genoeg vertrouwen en respect tussen jullie is dat jullie samen met een andere vrouw het bed delen… Ik heb gehoord dat dat best leuk kan zijn:) En dan geen jaloursie, maar gewoon genieten!