orgasme

• miranda

Hoi hoi kan iemand me vertellen hoe een orgasme aan voeld krijg je het koud of warm en wat mog meer .

groetjes Miranda

• sander

Ik zou haast zeggen: kom maar langs, dan lik ik je binnen 5 minuten naar de 7e hemel.

miranda schreef:

>

> Hoi hoi kan iemand me vertellen hoe een orgasme aan voeld

> krijg je het koud of warm en wat mog meer .

> groetjes Miranda

• jan

heet je nu jolanda of miranda? Waarom wil je dat eigenlijk weten. Bij iedereen voelt het anders!

• sannie

het voelt net aan als een enorme niesbui,aleen veel fijner.

• john

hallo Miranda,

Ik begrijop dat je het nog nooit hebt gehad, want anders weet je heel snel hoe het voelt. Kortom doe je best en het gevoel komt vanzelf

• Natalie

Zoiets is bijna niet onder woorden te brengen. Het is wel het grootste genotsgevoel dat er is!!

Je wordt bijna helemaal gek van geilheid, het gevoel dat je niet meer kunt stoppen, het uitschreeuwt van wild dierlijk genot..schokkende heuoen, spieren gespannen..sterren zien

• ron.

natalie

wat kan jij dat lekker vertelen zeg

• Wendy

Als je wil klaarkomen moet je jezelf erop trainen dat je alleen op je gevoel moet concentreren ook op wat je doet natuurlijk. Maar ik had ook ooit het probleem dat ik niet of moeizaam klaarkwam. Maar nu ik het ken vind ik t wel prettig. Je voelt je lichaam trillen een soort schokjes verder voel ik er nog weinig van helaas maar me vriend kan er behoorlijk @!#$ van worden:P

groetjes wendy