hetero vrouw gezocht

• Yvette

Ik ben een mollige vrouw van 35 jaar en ik ben op zoek naar spannende avonturen. Omdat ik dat niet alleen durf (er zijn zoveel engerds in de wereld!), ben ik op zoek naar een vrouw die samen met mij op zoek wilt gaan!

Wat zoek ik? Eigenlijk van alles: bi, gangbang, speeltjes, buiten van alles dus.

• Frits

Nou Yvette ik ben ook op zoek naar spannende avonturen !!

Ik ben wel iets ouder dan jij, namelijk 52 jaar maar ik weet zeker dat ik je geweldig kan verwennen en dat is toch het heerlijkst wat je kan overkomen.

Als je met mij het avontuur aandurft dan lees ik het wel.

Groetjes Frits.

• Yvette

Volgens mij ben je nog helemaal geen 52 … in alle volgene berichten staat 51 vermeld ….. Maar goed, ik begrijp dat je geen vrouw bent, dus helaas niet wat ik zoek!

• Frits

Foutje van mij Yvette, klopt ik ben 51.

Toch jammer dat je het niet aandurft, denk er nog maar eens over na !!

Je bent toch een hele @!#$ vrouw die alles graag wil ervaren, je weet niet wat je mist.

Frits.

• frederik

Hoi Yvette,

Het klinkt behoorlijk @!#$ wat jij allemaal wilt beleven.

Ik begrijp heel goed je angst om ECHT iemand te ontmoeten voor een @!#$ sex date,

Ik zou je graag willen ontmoeten en als het klikt dan gewoon lekker met je geilen..als je het aan durft dan stel ik voor dat je mij een e-mail stuurt met je mobielenummer of huis telefoonnummer.

Ik ga er vanuit dat je net als ik gewoon lekker wilt geilen zonder enig ander bedoeling en zonder dat het elkaar geld kost.

Ik ben een ervaren man van 50 en zie er volgens anderen goed uit. Ik houd van echte @!#$ sex en elkaar heerlijk op geilen met woord en daad.

@!#$ groetjes

FrederikYvette schreef:

>

> Ik ben een mollige vrouw van 35 jaar en ik ben op zoek naar

> spannende avonturen. Omdat ik dat niet alleen durf (er zijn

> zoveel engerds in de wereld!), ben ik op zoek naar een vrouw

> die samen met mij op zoek wilt gaan!

> Wat zoek ik? Eigenlijk van alles: bi, gangbang, speeltjes,

> buiten van alles dus.

• lizet

lieve Yvette

hoi ik ben lizet en ben 22jaar.

ik had een vraagje ben je ook in voor trioos?

want mijn vriend wil graag een vrouw er bij.

hij zorgt dan voor alles!

zou je me willen mailen?

dikke x lizet