date

• ben

hi mimi

ik wil best een spannend date met jou, het ligt er aan waar je woont,

ik woon in eindhoven, jij? ik ben een lekkere vent van 26 zie dr goed uit, heb een atletische bouw. stoere bezigheden maar daar kom je allemaal achter als je me een mailtje stuurt, ik hoop van je te hooren al vast een dikke kuss X

• mimi

ik ben een man en ik zoek een vrouw

• mike

hahahahahahahahahaha

• TopCat

Toen was het ineens heeeeeeeeeeeeeeeeeel stil… :D:D:D:D:D

• mexx

Mail me een berichtje en wie weet kenne we eens een spannend gesprek houden!

mimi schreef:

>

> wie wil er een spanende date met mij ben 18 jaar weinig

> evaring ben bijna voor alles in

• edwin

ik wil best met je afspreken

xxxx

edwinmimi schreef:

>

• Danny

Hallo meid ik heb ook altijd wel zin in sex, en het lijkt mij ook spannend om die avontuur met je te delen, ervaring of niet maakt eigenlijk niets uit. maaruh jij mag mij gebruiken als jouw test-sexpop, en zoveel gebruiken als je wilt om jouw ervaring op te doen. ook met een groep dames sta ik toe! Dus ik bied mezelf aan om jullie ervairing in de praktijk te verhogen! ik ben bijna voor alles in……maar niets moet, bijna alles kan, behalve poepsex en sm!

Ik bef graag!

zullen wij eens een keer iets afspreken??

Mail me danmimi schreef:

>

• miemie

Hallo meid ik heb ook altijd wel zin in sex, en het lijkt mij ook spannend om die avontuur met je te delen, ervaring of niet maakt eigenlijk niets uit. maaruh jij mag mij gebruiken als jouw test-sexpop, en zoveel gebruiken als je wilt om jouw ervaring op te doen. ook met een groep dames sta ik toe! Dus ik bied mezelf aan om jullie ervairing in de praktijk te verhogen! ik ben bijna voor alles in……maar niets moet, bijna alles kan, behalve poepsex en sm!

Ik bef graag!

zullen wij eens een keer iets afspreken??

Mail me dan

>

• tommy

Hoi mimi,

Ik ben 19 jaar oud en woon in zuid-holland, wil je nog steeds een date mail me dan.

x tom