hoe maak ik mijn relatie spannender

• Wendy

Hallo ik ben wendy

Ik heb al zowat een half jaar verkering met een onwijs leuke jongen. We hebben graag sex en hij vind t super lekker, maar ik heb het probleem dat we bijde denken dat het alleen om sex gaat en dat er bijna nix spannends gebeurd. Hier baal ik een beetje van en wil graag jullie (jongens) vragen:

WAT IS ER NOU LEUK VOOR EN JONGEN EN HOE MAAK IK SEX EN HETE UURTJES SPANNENDER.

Ik heb namelijk heb gevoel dat ik totaal niet romantisch ben en dat als t zo door gaat dat we bijde op elkaar uitgekeken zijn.

PLEASE REAGEER EVEN. Ik ben je eeuwig dankbaar als jij de perfecte tip geeft die mijn relatie kan redden(K) wendy

• 8inch35

Lieve Wendy,

je maakt het al spannend als je eerst met elkaar een leuke dag of avond beleeft.

dus eerst Bijv. romantisch uit eten .

start de sex bijv. met elkaar masseren met lekkere geur olie etc bij kaarslicht en voor jullie lekkere muziek op de achtergrond.

daarna zou ik niet meteen voor de daad gaan, maar verwen elkaar met orale sex, laat hem en jezelf lekker klaarkomen. neem rustig ook pauzes met een drankje erbij en dan gaan voor de “daad” en laat hem bijv. (als je zelf dat @!#$ vind) in je mondje of over je borsten komen(vinden de meeste mannen zeer @!#$)

als je nog energie over hebt herhaal gewoon weer alles vanaf het masseren.

geslaagde avond/nacht met goede sex gegarandeerd.

PS. praat ook met elkaar, uit bijv. je wensen etc.(niet tijdens de “sex” !)

veel plezier….

8inch35

• Wendy

tsjah ik praat ook wel met hem. hij vind t totaal niet @!#$ om over me heen klaar te komen. we willen binnenkort wel proberen gekke plekken op te zoeken om de spanning te hebben. Verder heb ik het probleem dat ik bijna nergens kaarsjes neer kan zetten al hebbe we dat wel is geprobeerd. Wie heeft nog meer tips???

groetjes wendy

Ps. heren zeg is wat over lingerie wat leuk is of jullie voorkeuren:P

• Natalie

Tsjonge als je na eel half jaar al uitgekeken bent op elkaar voorspelt dat niet veel goeds.

Blijkbaar moet een spannend seksleven dat oplossen. Je bent toch niet wereldvreemd, er zijn zoveel mogelijkheden om allerlei nieuwe dingen te leren, bladen, films, enz.

Zeker speelt lingerie een rol, en hele spannende kun je bij een sekshop kopen of via Pabo die het thuisbezorgt.

Zorg ook altijd dat je bloes een gedeelte van je borsten laat zien of koop eens een BH die je tepels vrijlaat, draag vanzelfsprekend een string.

Het onverwachte speelt ook een rol…als je in een stille straat loopt..maak dan zijn broek open en masseer zijn penis….of doe dat als je samen in de auto zit..of als je in de natuur wandelt trek dan een kort rokje aan en laat je slipje uit….til dan verleidelijk je rokje een klein stukje omhoog..draag zo min mogelijk lange broeken..maar meer rokken en jurken..dat vinden mannen vrouwelijker..

Of als de situatie het toelaat..ga eens op bed of op een bank liggen..naakt..doe je benen heel ver uit elkaar en vinger dan jezelf..Zeg ook @!#$ woorden tegen hem..doe vooral heel lang spellejtes en niet direkt van hupsakee.

Goh, er is nog zoveel..je moet er even in verdiepen

• Wendy

tnx voor de tip nathalie maar ehm ik ben nogal onzeker en ben dimngen aan het proberen aar dat gaat niet alstijd even makkelijk.

groetjes wendy

• Natalie

Waar ben je onzeker over?

Natuurlijk is er een klein beetje nerveusiteit als je iets voor de eerste keer uitprobeert, dat hoort erbij en heeft iedereen wel. Maar toch moet je dat doen, en je zult merken hoe snel je nerveusiteit weg is. Je zult merken dat je daarmee je vriend verschrikkelijk opwindt en dat je beloning.

Vergeet nooit dat een vrouw in bed de regels bepaalt en niet de man, ook al geven we ze het idee dat zij aan de touwtjes trekken.

En heel belangrijk is dat de meeste mannen het plezierig vinden als hun vriendin het initiatief neemt, daar moet je vooral aan denken.

En er niet te lang over prakkezeren, gewoon doen.

• Natalie

Vertel eens welke dingen je aan het proberen bent en waarom het niet makkelijk gaat, misschien kan ik je helpen.

• Peter

Hi,

ik lees het hier zo even…allereerst complimenten dat je leuke dingen wil doen voor je vriend… ga er maar van uit dat hij net zo zenuwachtig/verlegen is als jij.. doet hij wel onverwachte dingen? Ik neem ff aan van niet. Als je je relatie spannender wil maken moet je eerst weten wat hij #@**@ vindt. Misschien dat een spelletje ToD (Truth or Dare) je kan helpen erachter te komen wat ie %^%!%! vindt. Dit spelletjes is ook er leuk in een cafe weet ik uit ervaring… Na dat je weet wat ie leuk vindt (fanta's) kun je dat gewoon verder uitvoeren.

Kortom gewoon doen.. hij zal je dankbaar zijn…

Kus Peter

• Wendy

Hey bedankt voor jullie spontane berichten. Ik heb al eens een keer truth or dare gedaan met mijn vriend en onze beste vriendin was erbij toen heb ik een beetje lopen knuffelen en met haar gezoent. Dit was mijn eerste ervaring. Hij was heel erg opgewonden en dat deed me goed maar dat is al een tijdje geleden.

Laatst hebben we een ook paar speeltjes gekocht en die heb ik nu toegelaten en hij heeft ook wat vertelt over wat hij leuk zou vinden als ik wat zou doen met mezelf.

Maar nog even een vraagje ik wil binnenkort even een behorlijkespanning met zn tweeen hebben door op een gekke plek ineens wat te doen met hem. Ik heb al bedacht dat ik ergens in de duinen wel wat kan doen maar weten jullie nog een paar van die plekken waar je niet snel ontdekt word in de natuur ofzow.

Ik kijk uit naar jullie reactie.

Groetjes Wendy

• henk

hou van de mooie afrikaanse vrouwen. en @!#$ met paard.