vraag orgasme

• anoniem

Hallo, ik ben een vrouw van eind 20 met een langdurige relatie.

Het heeft heel lang geduurd voor ik sex echt lekker begon te vinden. Nu ben ik op dat punt, alleen lukt het me niet om een orgasme te krijgen ! Het ligt niet aan mijn vriend, die wil er alles voor doen, maar ik heb het idee als ik net op het punt zit van ik dan MOET stoppen en duw hem weg. Ik heb op dit moment wel het gevoel dat ik het echt een keer moet voelen, omdat ik lichtelijk onbevredigd rondloop, heb voortdurend zin..

Wie weet er tips ? En zou een @!#$ helpen of juist niet ? Zoja, welke, want er zijn er zoveel ..

Graag serieuze reacties..

- ik vond het jarenlang niet belangrijk, nu zit ik echt op het randje en wil gewoon graag;

- ik heb niks raars meegemaakt in mijn verleden..moest gewoon leren ervan te genieten !!

• Silvia

hem niet meer wegduwen?

• joost

wat ik denk is dat je bang bent om je te laten gaan, probeer het eens wanneer je alleen bent.

Gebruik eventueel een @!#$ of anderee hulpmiddelen en laat je gewwoon eens helemaal gaan wanneer je alleen bent. het is een opluchting wanneer je lekker kunt klaar komen en nog gezond ook. doe je best.

• www.pleasureshop.nl

de leukste vibr kun je bestellen bij www.pleasureshop.nl

wordt zeer discreet bezorgt.

en voor alle prijs klasse wat aanwezig

• Brian

eeh..het ligt wel aan je vriend. Het ontbreekt hem een beetje aan doorzettingsvermogen. Als hij jouw probleem onderkent, kun je eens overwegen een andere man erbij te nemen, die even voor doet hoe het ook kan.

• Brian

eeh, het ligt wel aan je man. Het ontbreekt hem een beetje aan doorzettingsvermogen. Misschien is het een idee er eens een andere man bij te nemen die voor kan doen hoe het ook kan? Dan kan hij toekijken en er iets van opsteken en de technieken bespreken. Dat klinkt als een spannende date.

• Brian

eeh, het ligt wel aan je man. Het ontbreekt hem een beetje aan doorzettingsvermogen. Misschien is het een idee er eens een andere man bij te nemen die voor kan doen hoe het ook kan? Dan kan hij toekijken en er iets van opsteken en de technieken bespreken. Dat klinkt als een spannende date.

• Brian

eeh, het ligt wel aan je man. Het ontbreekt hem een beetje aan doorzettingsvermogen. Misschien is het een idee er eens een andere man bij te nemen die voor kan doen hoe het ook kan? Dan kan hij toekijken en er iets van opsteken en de technieken bespreken. Dat klinkt als een spannende date.anoniem schreef:

>

>

> Hallo, ik ben een vrouw van eind 20 met een langdurige relatie.

>

> Het heeft heel lang geduurd voor ik sex echt lekker begon te

> vinden. Nu ben ik op dat punt, alleen lukt het me niet om een

> orgasme te krijgen ! Het ligt niet aan mijn vriend, die wil

> er alles voor doen, maar ik heb het idee als ik net op het

> punt zit van ik dan MOET stoppen en duw hem weg. Ik heb op

> dit moment wel het gevoel dat ik het echt een keer moet

> voelen, omdat ik lichtelijk onbevredigd rondloop, heb

> voortdurend zin..

>

> Wie weet er tips ? En zou een @!#$ helpen of juist niet ?

> Zoja, welke, want er zijn er zoveel ..

>

> Graag serieuze reacties..

>

> - ik vond het jarenlang niet belangrijk, nu zit ik echt op

> het randje en wil gewoon graag;

> - ik heb niks raars meegemaakt in mijn verleden..moest gewoon

> leren ervan te genieten !!

• Brian

eeh, het ligt wel aan je man. Het ontbreekt hem een beetje aan doorzettingsvermogen. Misschien is het een idee er eens een andere man bij te nemen die voor kan doen hoe het ook kan? Dan kan hij toekijken en er iets van opsteken en de technieken bespreken. Dat klinkt als een spannende date.anoniem schreef:

>

>

> Hallo, ik ben een vrouw van eind 20 met een langdurige relatie.

>

> Het heeft heel lang geduurd voor ik sex echt lekker begon te

> vinden. Nu ben ik op dat punt, alleen lukt het me niet om een

> orgasme te krijgen ! Het ligt niet aan mijn vriend, die wil

> er alles voor doen, maar ik heb het idee als ik net op het

> punt zit van ik dan MOET stoppen en duw hem weg. Ik heb op

> dit moment wel het gevoel dat ik het echt een keer moet

> voelen, omdat ik lichtelijk onbevredigd rondloop, heb

> voortdurend zin..

>

> Wie weet er tips ? En zou een @!#$ helpen of juist niet ?

> Zoja, welke, want er zijn er zoveel ..

>

> Graag serieuze reacties..

>

> - ik vond het jarenlang niet belangrijk, nu zit ik echt op

> het randje en wil gewoon graag;

> - ik heb niks raars meegemaakt in mijn verleden..moest gewoon

> leren ervan te genieten !!

• Henk

hij moet je kont eens likken en vingeren en daarna neukenBrian schreef: