film

• miranda

ik ben op zoek naar iemand die met mij voor geld een sexfilm wil maken, wie weet er iemand?

• roy

hoi, ik wil wel een rolletje spelen in jouw film, als het moet nog wel gratis ook.

• mari

hier een briefje van mij ik weet dat ik geen kans maakk omdat ik in een rolstoel zit omdat iedereen denkt die krijgt hem niet meer omhoog nou ik krijg steets een stijve als ze mij wassen ik kan aleen niet meer klaar komen maar ik ben overal voor in met vruowen en mannen wil ik proberen maar mijn droom is dat ik in bed lig en dat bv gedwongen wod om dingen te moeten doen bv beffen pijpen en dat ik geneukt word en in sexie vrouwen lingerie fotos worden genomen ik heb zelf string aan dat zit lekker ik hoop dat iets hoor marimiranda schreef:

>

> ik ben op zoek naar iemand die met mij voor geld een sexfilm

> wil maken, wie weet er iemand?

• Martin

Wat wil je daar voor vragen.

• XeroX

Ach misschien is dat wel wat joh…..

• koos

Hoi,

Ik wil dat wel laat me maar weten wat je in gedachten hebt.

Groetjes

• anoniem

ligt er een beetje aan hoe jij wil dat die persoon eruit ziet en ook wel hoe jij er uitziet!

En wat voor een soort film had je in gedachten

• Peter

Deze jongen, 23, normaal postuur, heeft zerieuze interesse. mail mij voor nadere info en foto's.

• Peter

hoi miranda,

Deze jongen (33/1.75/75) heeft serieuze interesse. Mail me voor nadere info/foto's etc.

Greetz,

Peter

• Yas

Hoi, Ik ben wel geinteresseerd.