vreemd gaan

• jos

hoi ik ben getrouwd maar wil flink vreemd gaan met vrouw of stel ik ben echt seieus en voor veel in.Ik ben 44 jaar blond besneden gezond en verzorgt volslank.Ben ook gestereliseerd.Alleen serieuze reactie`s graag.

• Rudi en Martien

Mijin vrouw en ik zijn al een tijdje getrouwd en werken nu met een kuntpenis en kunstvagina en willen dit een beetje persoondlijker zien met een koppel, eerst op afstand, bvb met e-mails, daarna misschien foto's en dan dan zien we wel.

jos schreef:

>

> hoi ik ben getrouwd maar wil flink vreemd gaan met vrouw of

> stel ik ben echt seieus en voor veel in.Ik ben 44 jaar blond

> besneden gezond en verzorgt volslank.Ben ook

> gestereliseerd.Alleen serieuze reactie`s graag.

• jos

ik wil wel maar mijn vrouw weet van niets. indien u nog geintereseerd bent hoor ik het wel. Groeten Jos

• Rudi

Wij zijn ver weg van jullie en mijn vrouw wil het op afstand houden, maar toch willen we de kunstpenis en kunstvagina een naam en beeld geven, met in onze fantasie dat jullie ook met ons willen @!#$. Ik hoop dat jullie ons kunt helpen.

Laat mij weten of je nog interresse hebt of niet om verder uit te werken.

Rudi

• Rudi

Kun je het je vrouw laten weten dat we met jullie willen vrijen op afstand.

Rudi

• moon

mag ik ff zeggen dat ik vreemd gaan flink zielig vind en al helamaal als je getrouwt ben..

Mannen snappen niet dat ze daar iemand veel pijn mee kunnen doen en ja achter iemand zijn rug om als nog triester he…

Vind je bij je vrouw niet genoeg … ?

• Rudi

Moon,

Wat dacht jij van mijn voorstel, zoals hierboven omschreven = partnerruil op afstand

met medeweten van je partner maar enkel in fantasie maar toch dat het ander koppel hier van weet.

Rudi

• jos

sorry ik wil mijn vrouw er echt buiten houden. Wij zijn een keer in parenclub geweest waarbij het echt helemaal uit de hand is gelopen. Zij wil daar niets meer mee te doen hebben. Ikzelf daarintegen wil het wel.

• jos

dit kan ik me voorstellen , maar wij zijn ooit op verzoek van mijn vrouw naar een club geweest waarbij het door mijn vrouw totaal uit de hand is gelopen. Zij wil er niets meer mee te doen hebben. Ik daarintegen vond het wel leuk. Dus zijzelf is hier mee begeonnen en niet ik.

Groeten

• Rudi

Geen probleem, ik begrijp jou standpunt. Bedankt voor het antwoord.

Kun jij misschien een keer beschrijven hoe het daar aan toe ging.