vreemd gaan

• jos

Wij hebben daar sex gehad met een ander stel, op een gegeven moment ginen die naar huis en zijn wij daar gebleven waarbij ik op een moment sex had met 2 vrouwen , mijn vrouw was er niet blij mee ze was jaloers. Een andere vrouw heeft haar betast waarbij ze op een gegeven moment door die vrouw gelikt werd wat ze vlg mij heerlijk vond, maar daarna zag ze dat ik echt goed aan de gang was met die andere vrouwen waarbij zei echt door het lint ging. We zijn toen naar huis gegaan, maar die ervaring was voor mij echt supper mer 2 vrouwen. Mijn vrouw was toen echt kwaad en heeft met scheiden gedreigt als ik dit nog maals zou doen, het viel haar gewoon echt tegen. Ik heb gezegd dat ze bi is maar vls haar is dat niet het geval, ik heb gezegt dat je je dan niet laat likken door een vrouw maar vls haar is dat wat anders. Verder hebben we het er maar niet meer over gehad. Kijk ermee uit als je dit doet je moet echt totaal niet jaloers zijn.

• Rudi

Inderdaad om die jaloersheid te vermijden spelen we partnerruil en willen we dit

in onze verbeelding niet doen met mensen uit onze gekende omgeving maar met

mensen van ver weg die lichamelijk onbereikbaar zijn, maar toch hetzelfde spelletje met ons zouden spelen.

Indien jij verder met ons dit spel wilt meespelen vraag ik slechts en beetje beschrijving van jullie, enkele maten van jou en je vrouw. Indien je wilt kan ik deze

van ons dan ook doorgeven.