wie durft nou werkelijk

• mart

zou je graag lekker willen @!#$ en lekker met je tietjes spelen, en je lekker laten komen

• Jeroen

Hoi Anita,

ik durf wel! neem maar contact met me op!

Kus Jeroen

• Batavier

Als eerste merk ik op dat ook gehandicapten recht hebben op sex.

Graag zou ik je willen helpen doch de afstand is voor mij vanuit de randstad te ver en te duur met openbaar vervoer, ik heb geen auto.

Succes met je zoektocht.

• GB

Als je verzorgd en net bent en houd van teder gelikt te worden dan geen probleem hoor

• Jim

zekerz durf ik dat. voeg me toe op msn en we spreken iets leuks af, gwoon een keertje lekker los gaan met elkaar ;-)…

xxx

• Jim

zekerz durf ik werkelijk, voeg me maar toe op msn en we spreken een keer af om samen lekker los te gaan en te seksen…;-)

xxx

• Hans

Ik durf……..heb begrepen dat je gehandicapt bent , maar dat mag toch geen belemmering tot intimiteit zijn??Heb jarenlang geleefd met een vrouw die steeds verder gehandicapt raakte, dus ga daar echt niet van in de stress raken . Als je gewoon een vriendelijk kontakt wilt, komt de rest vanzelf wel goed

Met vr gr

Hans

• sk healthy

ik wil graag

• sander

nou ik durf wel sex met tehebben maar wil wel weten met wie ik tedoen heb en hoe je er uit ziet dus mail me plus eeen foto aub gr xxxxx een @!#$ warme bakker

• sam

nou ik durf wel maar durf jij wel met een getrouwde man

mvg Sam