@!#$ tijdens eisprong..

• Karin

Hebben jullie dat ook? Dat je alleen maar aan het vingeren bent als je je eisprong hebt? Dat je alleen maar aan sex denkt, en dat je zelfs wildvreemden aanbiedt om ze in de wc van de kroeg te pijpen? En dan is de eisprong over en dan is alle zin in sex ook weer weg. Kennen jullie dat?

• Gerrit Jan

Hoi Karin,

Wat jij beschrijft dat herken ik wel. Mijn vrouw heeft hetzelfde. Alleen zij is ouderwets opgevoed, vingeren doet ze niet maar ze is wel vreselijk aanhankelijk dan. Het is eigenlijk een puur hormonale kwestie he. Het is niet zo dat het elke cyclus gebeurt. Het slaat weleens over. Dt vind ik wel jammer. Ze is erg teruggetrokken. Eigenlijk ben ik op zoek naar een vrouw voor een vaste sexrelatie. Als jij je nu in die periodes niet in kan houden wil ik me wel wel als slachtoffer aanbieden voor je. Is dat wat? Ben slank gebouwd, 186cm lang en houd veel van passionle sex. Mijn favorietens ijn beffen,pijpen en tongzoenen en lekker lang …… natuurlijk. Wat mij betreft .. ik wacht op de volgende uitbarsting hihi…liefs GJ

• rob

hoi karin waar is die kroeg dan je mag die van mij wel eens pijppen dan neem ik jou kontje wel eensKarin schreef:

>

> Hebben jullie dat ook? Dat je alleen maar aan het vingeren

> bent als je je eisprong hebt? Dat je alleen maar aan sex

> denkt, en dat je zelfs wildvreemden aanbiedt om ze in de wc

> van de kroeg te pijpen? En dan is de eisprong over en dan is

> alle zin in sex ook weer weg. Kennen jullie dat?

• Peter

Nee nooit van gehoord. Jammer dat ik je nog niet in een cafe ben tegengekomen!

X. Peter