Lekker vreemdgaan

• bloem

Laat ik mijn vorige advertentie eens iets beter uitleggen…………

Lekker vreemdgaan

Ik @!#$ meid heb zin in lekkere lange @!#$ sex. Lang beffen,vingeren,pijpen, stevig @!#$. Zou graag ingewijd willen worden in de wereld van anaal @!#$ (weinig ervaring) en DP ( geen ervaring).Het idee dat ik het met andere mannen doe vind mijn man vreselijk @!#$ en kan dan ook niet wachten tot ik eens lekker genomen wordt door een andere man of meerder mannen tegelijk.Mag hij mee kijken en meedoen?, dit hoeft niet maar mag.)Ik ben erg slank, klein van stuk, borsten b/c cup en glad geschoren.

Safe sex,hygiene,en discretie vind ik erg belangrijk.

Wie laat mijn/onze fantasie uitkomen?

Alleen serieuze reacties, (goed uitziende) mannen.

Kan niet ontvangen.

xxjes Bloem

• tijger24

hallo bloem

ik ben tijger

ik heb je ardvertenie gelezen en ik heb wel intersen om jouw en je man aan jullie fantacie uittelaten komen ik heb zelf ook weinig ervarring van aneel maar wel een keer gedaan was wel lekker en dp dat lijkt me lekker om uit teproberen met jullie

ik kan thuis ontvangen

ik hoop dat je er zin in heb ik kan lekker beffen en vingeren ik weet wel de lekker plekjes binnen.en ik luister naar de vrouw wat ze lekker vindt en wat niet

ik ben tijger een goed uit ziende jongeman van 24jr ben fit ben 1.95l en een beetje stevig gebouwt, de ik ben er voor om het safe te doen en ik heb zelf ook voor de hygiene.

ik hoop dat ik jullie volldoed heb geinformeert heb en hoop snel een reactie te krijgen.

xxxtjes tijger24

• Pim

Ga maar eens met mij mee naar een lekkere sexbioscoop en doe alles waar je zin in hebt. Ik garandeer je veel plezier, safe en veiligheid en alles wat je graag wilt doen tot het uiterste.

• John

Hoi Bloem, ik zou deze heerlijke dingen ook graag met jou willen doen, zo lang als je maar wilt, zo teder, of zo ruig je maar wilt. Ik ben singel, dus ik kan wel ontvangen, maar wat verder weg, dus ik kan miscchien wat handiger langskomen. Ben ook slank, gespierd, heb een prima conditie, geen buik etc. en een forse , kijkharde, l..

Ik zie er goed uit, ben beschaafd, hygienisch, aardig, en vreselijk @!#$.

• bennie

he,

ik las je bericht je en dacht gelijk reageren. het lijkt mij super @!#$ om met jou teneuken tewel ik weet dat je vreemdgaat. laat snel wat van je horen dan zie ik je snel.

xxx bennie

• j

Misschien wel leuk voor trio ….:P

• Freek

Hoi,

Ik ben een super goed uitziende man….

En ik zoek jou …

frank

• myzelf

en nou ben ik benieuwd of het al gebeurd is en hoe het was?????hmm

• myzelf

en nou ben ik benieuwd of het al gebeurd is en hoe het was?????hmm

• wanda

Zou je het willen tegen vergoeding doen?