anale seks

• ginie

Hoi iedereen

Mijn man en ik hebben al wel eens wat geexperimenteerd met anale seks (tot nu toe weinig succesvol hoewel er erg opwindende momenten bij waren). We willen deze experimenten graag uitbreiden maar ik zit met een vraag. Omdat ik zwanger ben moet ik regelmatig op controle bij de gyn. Nu vraag ik me af of de gyn het aan mijn anus kan merken dat ie bij het liefdesspel wordt betrokken.

Weet er iemand dit?

Groetjes!

• Martijn

PFFF… laat die GYN lekker de pleuris krijgen als jij in je kont geneukt wil worden moet het hem geen ruk uitmaken en hij of zij zal misschien nog wel jaloers zijn ook…

dat je seksueel actief bent hoef je in ieder geval niet te verbergen.. LOL

• Bottle

Hallo Ginie,

Uit ervaring kan ik vertellen dat anale sex ontzettend lekker is. De stimulans die daar uit voort komt is enorm en dat kan bijzondere orgasmes veroorzaken :-) In een aantal seconden trekt de sluitspier weer helemaal bij en zal er niets meer van te zien zijn.

ontzettend veel plezier … en wel voorzichtig, het moet wel lekker blijven :-)

Een buttplug wil nog wel is helpen in het begin met glijmiddel. Om te wennen. Als een échte naar binnen gaat, is dat toch wel even anders .