Vaste sexpartners gezocht

• Geilstel

Hallo,

Wij zijn een getrouwd stel. Wij zijn allebei rond de 30. Sinds kort hebben wij ontdekt dat we sex willen met een andere partner voor de pure spanning en sex. Het betreft hier niet om de liefde omdat we zielsveel van elkaar houden. De gedachte dat je in het leven alleen maar sex met elkaar kan hebben vinden wij een onmogelijke gedachte. Hierdoor hebben wij sinds kort een open relatie met elkaar.

Wat zoeken wij dan?

Wij zoeken voor hem een leuke vrouw die niet al te mager is omdat hijzelf ook niet de slankste is. De leeftijd van deze vrouw mag vallen in de leeftijdcategorie van 25 tot 35. Je moet het dan ook niet erg vinden als de vrouw meedoet. Hij houdt van bijna alles behalve sm en andere extremen. Gewoon lekkere natuurlijke sex waarbij alles kan maar niets moet.

Wij zoeken voor haar een leuke vent in de leeftijd van 28 tot 33 jaar. Een beetje leuk geschapen. Ze is voor bijna alles in. Als het maar lekkere sex is waarbij alles kan maar niets moet. Geen extremiteiten. Ook moet je het niet erg vinden als de man erbij is en eventueel deelneemt in een trio.

Wij hopen jullie voldoende geprikkeld te hebben en hopen op reacties van jullie. Mail ons gerust.

Groetjes,

S&M

• Andre

Hallo daar aan de andere kant, ik ben een spontane gozer van 34, slank en goed verzorgd. verder ben ik vrouwvriendelijk ingesteld en voor veel in. Hygiene en discretie staan bij mij hoog in het vaandel. Verder houd ik van een beetje inhoud.

Ik hoop zo jullie nieuwsgierigheid wat gewekt te hebben en een antwoord terug te krijgen.

Groeten, Andre

• Peter

Hoi,

klinkt mij prima.

Ik heb een relatie, en wil dat zo houden maar ben op zoek naar meer …

Mail eens dan kunnen we onderling onze gedachten/meningen wisselen

Groet een 32 jarige man.

• Si

Hoi ik ben 32, omg N Brabant slank en goed verzorgd. vrouwvriendelijk Hygiene en discretie wat ik hope antwoord terug te krijgen

• Tim

Hoi,

Ik ben een goeduitziende jonge man van 26 die het heerlijk vindt om vrouwen uren heerlijk te verwennen en kreunend van genot te laten klaar komen. Alle fantasien en wensen zijn bespreekbaar. Ik hoop dat ik je interesse heb geprikkeld en misscien tot gauw

Groetjes Tim

• tulay_20@hotmail.com

hoi hoi

ik ben een turkse meid van 27 jaar en ben gelukkig getrouwd met mijn nederlandse man van 29. wij zijn ook op zoek naar iets nieuws. we hebben een prima sexleven, maar we denken er over, om het ook eens te doen met een andere stel.

wij hopen iets van jullie te mogen horen zodat we elkaar beter leren kennen en wie wie weet liggen we met zn vieren in bed. mag ook trio zijn.

groetjes

T & J

• m atlas

ik zoek naar sex partners vast of tijdlijk geen problem?

• m atlas

ik zoek naar sex partners vast of tijdlijk geen problem?Geilstel schreef:

>

> Hallo,

>

> Wij zijn een getrouwd stel. Wij zijn allebei rond de 30.

> Sinds kort hebben wij ontdekt dat we sex willen met een

> andere partner voor de pure spanning en sex. Het betreft hier

> niet om de liefde omdat we zielsveel van elkaar houden. De

> gedachte dat je in het leven alleen maar sex met elkaar kan

> hebben vinden wij een onmogelijke gedachte. Hierdoor hebben

> wij sinds kort een open relatie met elkaar.

>

> Wat zoeken wij dan?

>

> Wij zoeken voor hem een leuke vrouw die niet al te mager is

> omdat hijzelf ook niet de slankste is. De leeftijd van deze

> vrouw mag vallen in de leeftijdcategorie van 25 tot 35. Je

> moet het dan ook niet erg vinden als de vrouw meedoet. Hij

> houdt van bijna alles behalve sm en andere extremen. Gewoon

> lekkere natuurlijke sex waarbij alles kan maar niets moet.

>

> Wij zoeken voor haar een leuke vent in de leeftijd van 28 tot

> 33 jaar. Een beetje leuk geschapen. Ze is voor bijna alles

> in. Als het maar lekkere sex is waarbij alles kan maar niets

> moet. Geen extremiteiten. Ook moet je het niet erg vinden als

> de man erbij is en eventueel deelneemt in een trio.

>

> Wij hopen jullie voldoende geprikkeld te hebben en hopen op

> reacties van jullie. Mail ons gerust.

>

> Groetjes,

>

> S&M

• hakan

ik zoek een lekkere vrauw voor lekkere sex

grt

hakan

• hakan