Ik ben een man van 35 jaar, proffesioneel masseur en gecertificeerd in meerdere intuïtieve massagetechnieken.

Persoonlijk vind ik het heerlijk om dit te combineren met erotiek en een hele mooie seksbeleving. dat is wat je ik je ook graag wil aanbieden, ongeacht of je nu man, vrouw, jong, oud, dik of doen bent.

Ik kan je ontvangen in Breda. In een mooi ingerichte massageruimte lig je op een groot matras. Er brand wierrook, kaarsen, er klinkt fijne muziek en het is lekker warm.

Tijdens de massage zijn we beide bloot. Middels een fijne olie behandel ik je hele lichaam en vooral in het 2e gedeelte krijgt de massage een steeds erotischer karakter.

Het massage gebeurt naast de handen ook met de armen, bovenlichaam, penis, tanden, tong en mond. Bij het likken en pijpen wordt altijd een condoom gebruikt.

Tijdens de massage mag je mij ook aanraken.

Aan het einde van de massage zal ik je, desgewenst, tot een hoogtepunt brengen en vervolgens enige tijd lekker op de rug of borst/buik een kriebelmassage geven.

Verder is er heel veel mogelijk wat we allemaal voor de behandeling besproken hebben. Zo is er een sauna waar je ook in kan. masseren in de sauna en daarna onder de douche is bijvoorbeeld ook een mogelijkheid.

Voor meer informatie, foto's, etc.. verwijs ik je naar: qrio.erolog.nl/

Wellicht tot spoedig,

Qrio..

QrioBreda@Zonnet.nl