sexdate met man(nen) gezocht

• thamara

hoi ik ben een gebonden vrouw van 25 en zoek een discrete sexdate met 1 of 2 mannen. stel je voor en wie weet wat er van komt

xxxxx

• werner

En wat had je zoal in gedachten?

Ik ben een eveneens gebonden man, 1,87 m, 90 kg, donkerblond kort haar, blauwgroene ogen en altijd in voor een lolletje.

Ik hoor wel van je.

• michiel

hoi tamara, ik ben een gebonden man van 33 , slank zie er niet slecht uit en zoek een spannende verruiming van mijn sexleven.

Heb je interesse stuur een berichtje terug en misschien…

gr m

• Vinny

Ik heb wil wel een keertje met je afspreken.

Voeg me maar toe op msn.

eenkeertjeietsafspreken@hotmail.com

• roy

hoi ik ben ook een gebonden jonge man van ook 25j. ik ben op zoek naar een sex/knuffel relatie omdat ik met mijn vriendin heel erg rustig aan wil doen. Ik heb wel het liefst dat zij er niks van af weet wel heb ik dit wel eens met haar besproken dat ik graag meer sex wil en ze begrijpt het zeker wel.

nou ik hoop snel wat te horen groeten vanuit enschede

roy

• roy

hoi ik wil graag een keer met je afspreken ik wil graag mijn sex leven heel erg uitbreiden wel ben ik gebonden en heb ik ;liever dat zij er niks van weeet

michiel schreef:

>

> hoi tamara, ik ben een gebonden man van 33 , slank zie er

> niet slecht uit en zoek een spannende verruiming van mijn

> sexleven.

>

> Heb je interesse stuur een berichtje terug en misschien…

> gr m

• Terry

Hi Ik ben leuke man latine orespronklijk graag wil ik met je iets afgesproken voor een herlijke date in Amsterdam mijn msn is / pogo66mt@msn.com

• Mark

Hallo Thamara,

Ik ben ook gebonden (getrouwd) en het lijkt me juist geweldig om met een getrouwde vrouw iets af te spreken terwijl we allebei het idee hebben dat het veilig is in de zin dat onze partner het niet te weten komen omdat we onze relatie niet willen verliezen. Ondertussen heerlijk van elkaar genieten en dingen doen waar we nog nooit van hadden durven dromen. Wat is bijv. jouw grootste fantasie die je in het echt wil doen omdat je partner dat niet leuk vindt of durft?

XXX

• Enrico

Hoi Tamara,

Ben een gebonden man van 38 , atletisch gebouwd en leuke kop. Ik ben net als jij ook op zoek naar een discrete sexdate en het lijkt me leuk om jou samen met een andere man eens flink te verwennen.

Laat even wat van je horen, dan stuur ik je een fotootje.

X E

• Enrico

Hoi Tamara,

Ben een gebonden man van 38 , atletisch gebouwd en leuke kop. Ik ben net als jij ook op zoek naar een discrete sexdate en het lijkt me leuk om jou samen met een andere man eens flink te verwennen.

Laat even wat van je horen, dan stuur ik je een fotootje.

X E