hoi ik ben een gebonden vrouw van 25 en zoek een discrete sexdate met 1 of 2 mannen. stel je voor en wie weet wat er van komt
xxxxx
hoi ik ben ook een gebonden jonge man van ook 25j. ik ben op zoek naar een sex/knuffel relatie omdat ik met mijn vriendin heel erg rustig aan wil doen. Ik heb wel het liefst dat zij er niks van af weet wel heb ik dit wel eens met haar besproken dat ik graag meer sex wil en ze begrijpt het zeker wel.
nou ik hoop snel wat te horen groeten vanuit enschede
roy
hoi ik wil graag een keer met je afspreken ik wil graag mijn sex leven heel erg uitbreiden wel ben ik gebonden en heb ik ;liever dat zij er niks van weeet
michiel schreef:
>
> hoi tamara, ik ben een gebonden man van 33 , slank zie er
> niet slecht uit en zoek een spannende verruiming van mijn
> sexleven.
>
> Heb je interesse stuur een berichtje terug en misschien…
> gr m
Hallo Thamara,
Ik ben ook gebonden (getrouwd) en het lijkt me juist geweldig om met een getrouwde vrouw iets af te spreken terwijl we allebei het idee hebben dat het veilig is in de zin dat onze partner het niet te weten komen omdat we onze relatie niet willen verliezen. Ondertussen heerlijk van elkaar genieten en dingen doen waar we nog nooit van hadden durven dromen. Wat is bijv. jouw grootste fantasie die je in het echt wil doen omdat je partner dat niet leuk vindt of durft?
XXX
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?