Hoe werkt dat?

• Joyce

Beste prikbord lezers-essen,

Mijn vriend is nu al weer een paar maanden op reis en wij hebben een vrije relatie dus ik kan er vergif op innemen dat hij ergens in de wereld regelmatig ligt te wippen. Op zich vind ik dat niet erg maar ik ben zelf wat trouwer en begin zo langzamerhand wel naar iets anders te verlangen dan de @!#$ die hij kort voor zijn vertrek gaf. Ik kom er wel spuitend op klaar en als ik naar zijn foto kijk is dat best @!#$ maar echt 100% toffe sex is dat natuurlijk niet. Wie heeft er een goed idee voor mij om er eens wat variatie in te brengen. Groetjes van Joyce.

• patrick

hi ik zou het zelfde doen als hij als hij het kan kun jij het ook,bied me vrijwillig aan gr.patrick

• hajove

genoeg mannen die je kunnen helpen lijkt mij.

• bram

Hai, kan me er wel wat bij voorstellen. Ik heb ook een relatie, maar als we het discreet houden, wil ik wel een keer langskomen. lijkt het je wat?

• mark

ik wil je graag een lekkerre masage geven

en daarna lekker met elkaar bezig zijn,om nog

meer je verlangens op te geilen

markJoyce schreef:

>

> Beste prikbord lezers-essen,

>

> Mijn vriend is nu al weer een paar maanden op reis en wij

> hebben een vrije relatie dus ik kan er vergif op innemen dat

> hij ergens in de wereld regelmatig ligt te wippen. Op zich

> vind ik dat niet erg maar ik ben zelf wat trouwer en begin zo

> langzamerhand wel naar iets anders te verlangen dan de @!#$

> die hij kort voor zijn vertrek gaf. Ik kom er wel spuitend op

> klaar en als ik naar zijn foto kijk is dat best @!#$ maar

> echt 100% toffe sex is dat natuurlijk niet. Wie heeft er een

> goed idee voor mij om er eens wat variatie in te brengen.

> Groetjes van Joyce.

• Prodigy

Misschien is het een lekker idee om foto opdrachten te doen met iemand als variatie? Met een @!#$ mail erbij moet dat in elk geval wat spanning opleveren. Proberen? :-)

• Lgozer

Hoi hoi Joyce.

Geniet gewoon van het leven je leeft helaas maar 1 keer dus als je genieten wil met verstand doe het dan gewoon.

Geniet van je leven xxx

• Lgozer

hoi hoi joyce.

Geniet gewoon van het leven je leeft helaas ook maar 1 keer dus neem het ervan.

groetjes

• giovanni

kom op zat 25 maart maar naar ijmuiden om 10 uur bij het standbeeld op de haven !

• Lotsje

Giovanni ik heb dit berichtje te laat gelezen anders was ik ook gekomen. Laat even een nieuwe datum weten maar niet zo vroeg. Om een uur of drie?

Je kunt me ook effe maile.

giovanni schreef:

>

> kom op zat 25 maart maar naar ijmuiden om 10 uur bij het

> standbeeld op de haven !