Tja, je kunt moeilijk de vrienden van je dochters afnemen,maar ik begrjp je verlangen wel hoor.
En reken maar dat die jongens het ook graag met jou zouden willen! Als het zomaar losse vriendjes zijn, zou je het kunnen proberen..Want als de kriebels heel erg worden, gauw even naar je slaapkamer en jezelf helpen..
Ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt om het niet eens uit te proberen, want ik merk wel dat je veel zin hebt.
Ik heb dat wel eens in een andere situatie gehad toen schilders hier in huis bezig waren en daar zat ook een jonge kerel bij..en ik deed erg mijn best door korte rokjes aan te trekken en mijn bloesje open te laten..Toen hij hier een keer alleen aan het werk was in de gang ben ik zogenaamd gaan douchen en kwam dus naderhand alleen met een handdoek omgeslagen..hem wat koffie aanbiden…en ik zag een enorme bobbel in zijn broek verschijnen.
Toen heb ik express het kopje omgestoten over zijn broek heen en heb toen een doek gepakt om het droog te maken en over zijn stijve heen gewreven…ik voelde dat ik hem gek maakte..en ik werd zelf ook helemaal gek..ik heb hem gevraagd om zijn broek uit te doen zodat ik hem kon uitwassen…wauw….wat ik toen zag..we konden ons allebei niet meer goed houden…en we hebben op de gang op de grond het gedaan…zo verschrikkeljk heftig…het was erg lekker om zo'n jonge jongen op je te voelen!