Gluurders

• riet

hio ben Riet ben gelukkig getrouwt

en heb drie kinderen de leeftijden zijn 17 18 en 20 jaar

de ouste is een meid.

N u merk ik vaak als ze met hun vrienden hier komen dat ze me

vaak onder mijn rokje proberen te kijken stiekum dat voel je gewoon als vrouw,

ook naar je borsten , vooral als ze een biertje op hebben bijvb.

ik krijg daar ook de kriebels van.

wie weet raat moet ik dat zeggen tegen hun

riet

• no comment(de enige)

hai riet…

nee niks zeggen en lekker van genieten, als het er op aan komt zeker gebruik van maken.

Wanneer komt volgens jou de volgende kans dat je wellicht genomen gaat worden door een jonge god ???

• Henk

zijn het de kriebels van hee ze zien wat in mij van boven 40 al hoe wel het is de leeftijd meisjes/vrouwen zijn het zelfde als ze iets van een man kunnen zien staren ze altijd naar de kontriet schreef:

• riet

daar droom ik wel van ja

lieg ik niet om

groetjes rietno comment(de enige) schreef:

>

> hai riet…

>

> nee niks zeggen en lekker van genieten, als het er op aan

> komt zeker gebruik van maken.

> Wanneer komt volgens jou de volgende kans dat je wellicht

> genomen gaat worden door een jonge god ???

• xanfra

nou ik ben ook een vrouw van over de 40 jaar

en kleed me sexy zoddat de jeugd kan gluren, ze vinden oudere vrouwen denk ik aantrekkelijker dan meiden

ook in zwembad ze kijken je bikini bijna van het lijf de jeugd

xandraHenk schreef:

>

> zijn het de kriebels van hee ze zien wat in mij van boven 40

> al hoe wel het is de leeftijd meisjes/vrouwen zijn het zelfde

> als ze iets van een man kunnen zien staren ze altijd naar de

> kontriet schreef:

• evelien

nee zijn mooie blanke onbehaarde pik

zo glad en grote ballen had ik nog nooit gezien bij een jongen

geilde mij erg op toen

evelienHenk schreef:

>

> zijn het de kriebels van hee ze zien wat in mij van boven 40

> al hoe wel het is de leeftijd meisjes/vrouwen zijn het zelfde

> als ze iets van een man kunnen zien staren ze altijd naar de

> kontriet schreef:

• no comment(de enige)

hoe oud ben je dan riet…en als ik vragen mag waar kom je vandaan ?????

Ik ben zelf 33 jaar oud en ik voel me aangetrokken tot oudere vrouwen .

wellicht als je in de buurt woont kom ik graag een x bij je langs of we spreken af.

Ik ben van mening als je op die manier denkt dat je best wel in bent voor een beetje spanning en avontuur…en zo niet …??!!!

kan je t altijd een x proberen toch ?????

vertel riet als je er opin gaat (bij die knullen thuis bij jou) gaan hun dan ouwe hoeren bij je dochter of zijn het allemaal jongetjes die je stiekem wel likken in de keuken als je t vraagt…???

hoor graag je verhaal

no comment (de enige) uit den haag !!!!!!!!!!!!!!!

• raymon

beste riet je kan het het beste met hun over hebben dan doen ze het niet meer zo gauw riet schreef:

>

> hio ben Riet ben gelukkig getrouwt

> en heb drie kinderen de leeftijden zijn 17 18 en 20 jaar

> de ouste is een meid.

> N u merk ik vaak als ze met hun vrienden hier komen dat ze me

> vaak onder mijn rokje proberen te kijken stiekum dat voel je

> gewoon als vrouw,

> ook naar je borsten , vooral als ze een biertje op hebben

> bijvb.

> ik krijg daar ook de kriebels van.

> wie weet raat moet ik dat zeggen tegen hun

>

> riet

• Els

Is toch een heel normaal gevoel…Gewoon van genieten..iedereen heeft op zijn tijd een beetje seksuele spanning nodig…En ik weet best dat je je dochters hun vrienden niet wilt ontnemen, maar je het best spannend zou vinden als een van de jongens je even in een moment je intiem zou strelen…

Is toch gewoon..daar denkt iedereen wel eens aan en je kunt er behoorlijk nat van worden…dan maar even snel naar je slaapkamer en jezelfhelpen..is ook lekker dan.

• Els

Tja, je kunt moeilijk de vrienden van je dochters afnemen,maar ik begrjp je verlangen wel hoor.

En reken maar dat die jongens het ook graag met jou zouden willen! Als het zomaar losse vriendjes zijn, zou je het kunnen proberen..Want als de kriebels heel erg worden, gauw even naar je slaapkamer en jezelf helpen..

Ik ben benieuwd hoe lang je het volhoudt om het niet eens uit te proberen, want ik merk wel dat je veel zin hebt.

Ik heb dat wel eens in een andere situatie gehad toen schilders hier in huis bezig waren en daar zat ook een jonge kerel bij..en ik deed erg mijn best door korte rokjes aan te trekken en mijn bloesje open te laten..Toen hij hier een keer alleen aan het werk was in de gang ben ik zogenaamd gaan douchen en kwam dus naderhand alleen met een handdoek omgeslagen..hem wat koffie aanbiden…en ik zag een enorme bobbel in zijn broek verschijnen.

Toen heb ik express het kopje omgestoten over zijn broek heen en heb toen een doek gepakt om het droog te maken en over zijn stijve heen gewreven…ik voelde dat ik hem gek maakte..en ik werd zelf ook helemaal gek..ik heb hem gevraagd om zijn broek uit te doen zodat ik hem kon uitwassen…wauw….wat ik toen zag..we konden ons allebei niet meer goed houden…en we hebben op de gang op de grond het gedaan…zo verschrikkeljk heftig…het was erg lekker om zo'n jonge jongen op je te voelen!