oudere vrouwen in den haag...

• no comment(de enige)

hai hai ik ben een jongeman uit den haag…althans als je 33 jong noemt.

ik ben echt opzoek naar vrouwen (rijpe vrouwen )leeftijd van 40 t/m 50 jaar, die er wel voor in zijn om bezoek te krijgen van mij. Ik ben gewoon een gebonden man met vrouw en kind.Ik lieg er niet om maar ik @!#$ gewoon op oudere vrouwen, en heb een aparte hobby nl. het verwennen van de vrouw.

Ik plaats deze advertentie niet voor niks dus ik hoop ook op serieuze reactie's.

Vraag niks bijzonders vind ik hoor, kom en ga weer.

Laten we eerlijk zijn …hoeveel vrouwen (alleen)denken er wel niet aan om eens lekker geneukt te worden door een jonge aantrekkelijke jongeman…geen verplichtingen…geen relatie …wel de lusten en het genot…

groetjuhhhhh's no comment

• Anoniem

Gebonden…. VREEMD GAAN noemt met dat… Geen fatsoen dus..

Dat je sex leuk vindt en wil beoefenen vaak dat is begrijpelijk, maar doe het dan met je vriendin/ vrouw of ga bij r weg en gedraag je dan als een gigelo…

• no comment(de enige)

ahhh de eerste reactie's zijn binnen…

geen intresse neem ik aan ????

of wil je diep in je hart eigenlijk toch wel…

neem aan dat je zelf ook gebonden bent en dat je vent jou ook eens belazerd heeft ??????waarom reageer je anders zo ????

nou ja als je intresse hebt hoor ik je graag …

ps. hoe oud ben je eigenlijk ?????

, garoetuhhhhh no comment

• no comment(de enige)

ik heb haar net verlaten voor jou schatjuhhhh…

wil je nu wel mnet mij praten of wellicht wel afspreken , mits je uit den haag komt natuurlijk

no comment

• Anoniem

Hahahahaha…… Ik ben nog nooit gedrogen, ik ben niet gebonden, maar jij bent mij zeer zeker te oud!!

En ik heb fatsoen…..

• the hague

waarom nou zo negatief ,…en waarom heb ik dan geen fatsoen…ik heb zeker fantasieen en verlangens anoniempjuhhh…heb jij geen verlangens dan ???

of fantasieen heb je toch wel anoniem ???

laat me op z'n minst weten welke en hoe oud je dan wel bent

xxx no comment

• SexTrack.eu

wij zijn op zoek naar beheerders

interesse meld je dan even

!!!!! NIEUW !!!!!!!

SexTrack weblog.

Plaats Gratis je bericht of advertentie tekst met of zonder foto en ontmoet de gezelligste mensen op www.SexTrack.eu.

Wij zorgen er voor dat fakers worden geband.

Tot snel bij www.sextrack.eu