stille verlangens ik denk dat iedereen ze wel heeft, verlangens van sex , lust, fantasieen…zo heb ik ook mijn stille verlangens.
Mijn verlangens hebben voornamelijk met sex te maken, of sex gerelateerd.
Denk altijd aan sex ook op mijn werk denk ik regelmatig aan sex. Dat is ook de reden dat ik hier maar ff mijn zeggie doe.In de hoop dat ik mensen(vrouwen) ontmoet die ook stille verlangens hebben over sex op of tijdens het werk.
Sex met vrouwelijke collega's gaat ook regelmatig door mijn gedachten …komen ze wat vragen zit ik in gedachten al met mijn snikkel in mijn handen …in gedachten simuleer ik dan hun reactie…hahaha.
denk zelf vaak …dat is toch niet oke ????, maar aan de andere kant denk ik …wat maakt het ook uit , moet kunnen.
Nou is mijn vraag zijn er uberhaupt vrouwen die het zelfde denken als ik …???
en als er vrouwen zijn die inderdaad zo denken laat het mij dan weten wellicht kunnen we elkaar helpen of op z'n minst ideeen uitwisselen.
Het lijkt mij helemaal het einde om b.v. van je lunch pauze een wip pauze te maken…@!#$ zeg!!!
of als je ff een poosje vrij bent ff lekker erotisch cammen …het zijn allemaal ideeen die mijn gedachten kruisen…vrouwen vrouwen…lekkere vrouwen laat mij weten of ik gezond ben …of dat er vrouwen zijn die stiekem ook stille verlangens hebben.
groetjes the hague