hoe gaat de sleur eruit ?

• marieke

Wie kan mij aub helpen, voor de geboorte van onze dochter was de sex redelijk. Na de geboorte van onze dochter, is nu bijna 2 is de sleur er ingekomen. Sex is saai geworden en altijdhetzelfde ritueel als er sex is. Wie kan mij helpen dit te veranderen, zie op moment zelf geen oplossingen meer. Is gewoon saai geworden en als er dan eindelijk wat gebeurd is het een sleur en gaan de gedachten bij mij: het moet maar. Help !

• no comment

nou je bent op de juiste weg schatje…

je kan hier alle verlangens kwijt en krijgt daar dan response op die antwoorden kan je wellicht gebruiken om je sex leven weer op te krikken (!!!???)

Vertel me maar hoe oud je bent hoe je eruit ziet wat je leuk vind wat je niet leuk vind wat je verlangens zijn en hoe je fantasieen eruit zien ,,,als je mij dat verteld kan ik je mijn visie erover geven en wellicht kan ik je helpen om je sex leven weer op te krikken …

je moet wel open staan voor dit soort dingen maar ik kan je garanderen dat het spannen d wordt hoor..

Hier doe je de ideeen op en thuis voer je ze uit…

Wellicht kan ik een x aan jou denken en jij aan mij…???

greets no comment( uit den haag)

• Steph

Laat mij je geilheid beproeven! Ben zwaar geschapen jonge man van 33.

• Anoniem

Babysit voor je kind, das één….

Een avond lekker uit, stappen.

En als je bijvoorbeeld in het cafe staat in een donker hoekje of naast elkaar zit hem stiekum over zijn kruis wrijven, lang en passioneel en in zijn fluisteren dat je hem NU wil… En dan zoek je het dichtsbijzijnde plekje op. Het zij een toilet het zij een steegje.

Stuur em als hij of jij op t werk bent een sms met een sexy tekst. Stuur de sms wel niet naar de verkeerde persoon;)

Wie neemt normaal t initiatief? Als hij het is… neem het dan eens zelf helemaal in de hand. Blinddoek hem…. maak zijn handen vast zodat jij alle macht hebt en hem lekker kunt verwennen en daarna hij bij jou… bijvoorbeeld.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

• Els

Marieke, dit wat jou overkomt, gebeurt in heel veel relaties. Natuurlijk draait het niet om de seks alleen, maar als de seks saai wordt en blijft, dan komt straks je relatie ook onder druk te staan en dat is iets wat niemand wil natuurlijk maar wel gebeurt.

Het klinkt mischien wel erg gewaagd en vreemd, maar de meeste relatie blijven goed en weer spannend als je het aandurft om vreemd te gaan.

Natuurlijk zal iedereen hier dat op een heftige manier ontkennen, maar neem van mij aan dat het ontzettend veel gebeurd.

Jouw situatie is voor mij erg herkenbaar. Het is al een aantal jaren geleden gebeurd en ik heb twee kinderen. Maar daarna kwam er ook de sleur, ik miste gewoon zijn aandacht en het leek net of hij niet meer aanvoelde wat er in mij omging. Ik kreeg het gevoel dat ik alleen maar huishoudster was, opvoedster voor de kinderen en als hij een keertje zin had, moest ik beschikbaar zijn. En dan was het vaak van bespringen, klaarkomen en slapen en moest ik vaak mjzelf stimuleren.Toen gingen er spanningen ontstaan.

In die periode heb ik toen een man ontmoet die me alle aandacht gaf en mij het gevoel gaf dat hij me begreep. We hadden beroepshalve metelkaar te maken, dus zagen we elkaar regelmatig. Toen ik op een conferentie was, waar hij ook was, waar we moesten overnachten is het gebeurd, zonder dat het eigenlijk de bedoeling was.

Er ging een nieuwe wereld voor me open..en we hebben veel heftige en spannende gedaan en daarna ook nog een paar keer.

Maar we wisten allebei, hij was ook getrouwd, dat het tijdelijk was en we zijn er mee gestopt omdat we onze relaties niet op het spel wilden zetten.

Maar doordat hij(hij was de eerste man wardoor ik ben klaargekomen) zoveel nieuwe dingen aan mij leerde..heb ik dat thuis ook langzaamaan ingevoerd…en het gekke is dat mijn man helemaal nieuw is voor me…en hij me vertelde dat hij het altijd al wilde, maar het me niet durfde voor te stellen. En nu is het echt fantastisch samen.

Ik zeg niet dat je vreemd moet gaan hoor..maar vertel je mijn oplossing, waarmee je jan doen wat je wilt

• the hague

elsjuhhhh,…

we hebben je nodig op de erotische prik pagins wijfie…..

• Theo

toch variatie zoeken lieverd je @!#$ kleden als hij thuiskomt geen slipje n kort rokje mogelijkheden genoeg voor en vrouw kus van mijmarieke schreef:

>

> Wie kan mij aub helpen, voor de geboorte van onze dochter was

> de sex redelijk. Na de geboorte van onze dochter, is nu bijna

> 2 is de sleur er ingekomen. Sex is saai geworden en

> altijdhetzelfde ritueel als er sex is. Wie kan mij helpen dit

> te veranderen, zie op moment zelf geen oplossingen meer. Is

> gewoon saai geworden en als er dan eindelijk wat gebeurd is

> het een sleur en gaan de gedachten bij mij: het moet maar.

> Help !

• Theo

goed gedaan ik heb hetzelfde meegemakt met mijn vrouw is ook vreemd gegaan en begreep het nu is alles super ik durfde ook niet t vragen theoEls schreef:

>

> Marieke, dit wat jou overkomt, gebeurt in heel veel relaties.

> Natuurlijk draait het niet om de seks alleen, maar als de

> seks saai wordt en blijft, dan komt straks je relatie ook

> onder druk te staan en dat is iets wat niemand wil natuurlijk

> maar wel gebeurt.

> Het klinkt mischien wel erg gewaagd en vreemd, maar de meeste

> relatie blijven goed en weer spannend als je het aandurft om

> vreemd te gaan.

> Natuurlijk zal iedereen hier dat op een heftige manier

> ontkennen, maar neem van mij aan dat het ontzettend veel

> gebeurd.

> Jouw situatie is voor mij erg herkenbaar. Het is al een

> aantal jaren geleden gebeurd en ik heb twee kinderen. Maar

> daarna kwam er ook de sleur, ik miste gewoon zijn aandacht en

> het leek net of hij niet meer aanvoelde wat er in mij omging.

> Ik kreeg het gevoel dat ik alleen maar huishoudster was,

> opvoedster voor de kinderen en als hij een keertje zin had,

> moest ik beschikbaar zijn. En dan was het vaak van

> bespringen, klaarkomen en slapen en moest ik vaak mjzelf

> stimuleren.Toen gingen er spanningen ontstaan.

> In die periode heb ik toen een man ontmoet die me alle

> aandacht gaf en mij het gevoel gaf dat hij me begreep. We

> hadden beroepshalve metelkaar te maken, dus zagen we elkaar

> regelmatig. Toen ik op een conferentie was, waar hij ook was,

> waar we moesten overnachten is het gebeurd, zonder dat het

> eigenlijk de bedoeling was.

> Er ging een nieuwe wereld voor me open..en we hebben veel

> heftige en spannende gedaan en daarna ook nog een paar keer.

> Maar we wisten allebei, hij was ook getrouwd, dat het

> tijdelijk was en we zijn er mee gestopt omdat we onze

> relaties niet op het spel wilden zetten.

> Maar doordat hij(hij was de eerste man wardoor ik ben

> klaargekomen) zoveel nieuwe dingen aan mij leerde..heb ik dat

> thuis ook langzaamaan ingevoerd…en het gekke is dat mijn

> man helemaal nieuw is voor me…en hij me vertelde dat hij

> het altijd al wilde, maar het me niet durfde voor te stellen.

> En nu is het echt fantastisch samen.

> Ik zeg niet dat je vreemd moet gaan hoor..maar vertel je mijn

> oplossing, waarmee je jan doen wat je wilt

• SexTrack.eu

wij zijn op zoek naar beheerders

interesse meld je dan even

!!!!! NIEUW !!!!!!!

SexTrack weblog.

Plaats Gratis je bericht of advertentie tekst met of zonder foto en ontmoet de gezelligste mensen op www.SexTrack.eu.

Wij zorgen er voor dat fakers worden geband.

Tot snel bij www.sextrack.eu