Dit zou ik me je willen doen dolfijntje
Het moest er eens van komen vond ik en daarom had je een smsje ontvangen.
Je was uitgenodigd om naar een hotelkamer te komen. Gewoon lekker rustig en geen afleiding. Een plekje maken om er helemaal voor elkaar te zijn. Er waren door mij wel een paar voorwaarden verbonden aan onze ontmoeting. Dit keer zou ik de regie hebben en de volgende keer jij. Ook maakten we de afspraak overal op in te gaan en gewoon te durven. Ik heb je leren kennen als iemand met stijl en met gevoel maar ook als iemand met vragen en vooral onzekerheden. Durven lijkt een moeilijk te verwerken thema voor jou te zijn. En heel vaak denk ik dat dromen juist aan dit thema gekoppeld zijn bij jou. In dromen durf je wel en word je niet gehinderd door de gedachte kan dat eigenlijk wel…is dat niet vreemd…wat zouden ze van me denken.
Daarom koos ik ervoor om de grenzen op te zoeken en spanning als gids te laten fungeren. De kamer was ruim en mooi. Een prachtige badkamer en een mooi groot bed met een overdek van velours. Ik was al ruim op tijd op de plaats van bestemming aangekomen en dat was nodig ook omdat er nog veel dingen te doen waren. Ik was bij de supermarkt langs gegaan en had een behoorlijke hoeveelheid kaarslicht meegenomen en ervoor gezorgd dat er ruikertjes op de kamer waren die moesten zorgen voor een sfeer van mystiek en het onbekende. De gordijnen waren hermetisch gesloten en het licht flikkerde en fonkelde verwachtingsvol. Vlak voordat je zou kunnen arriveren stuurde ik je een berichtje met daarin de boodschap wat het kamernummer was en dat de deur open was zodat je zo naar binnen kon wandelen.
Ik zag je op een afstand aankomen en voelde warmte en smelting van binnen maar duwde die gewaarwording weg omdat het mij om spanning ging en grenzen. Aan de manier van bewegen kon ik wel opmaken dat er spanning leefde bij je maar niet die spanning die ik bedoelde en hoopte dat daar spoedig verandering in zou komen.
Je vond een brief aan de deurknop. Je opende die brief en las daarin dat we het spel truth of dare zouden spelen. Je krijgt een vraag of opdracht en je kunt kiezen truth dan moet je de waarheid vertellen en volstrekt eerlijk zijn of dare en je krijgt een opdracht. De opdrachten worden steeds heftiger. Ik zag dat je de brief aandachtig las..Onderaan de brief stond als je akkoord bent schuif je de brief onder de deur door..Ik wachtte en keek en zag langzaam de brief onder de deur door schuiven. Even later kwam jij binnen…Hoi zei ik op je aflopend. We hadden elkaar nog niet in levende lijve gezien maar wel veel gemaild en gepraat en misschien dat het daardoor kwam maar het voelde meteen vertrouwd met als basis het maatjesgevoel. Je ziet er heerlijk uit fuisterde ik terwijl ik je een zoen gaf. Je bent me er eentje zei je. Nou ja zei ik we zouden het toch spannend maken?
Ik liep op het tafeltje af en schonk iets te drinken in om jou wat gelegenheid te geven te acclamatiseren omdat ik voelde dat je mijn bewegingen observeerde en daar uitvoerig werk van maakte vooral als je je onbespied wist.
Je bracht het glas wijn aan je lippen en ik zag dat ze glansden. Terwijl je me aankeek nam je een paar nipjes. Je prachtig gevormde benen waren over elkaar heen geslagen. Zo heerlijk vrouwelijk. Waar heb je nu het meeste zin in vroeg ik truth of dare? Je keek me aan en zei..truth..Ik wil je kussen..Ik stond op en liep op je toe en nam je in mijn armen. Je hoofd schoof schuin langs me heen en ik vond je trillende lippen. Voorzichtig beroerde ik die en proefde de zachte warme smaak. Ik kuste met korte aanrakingen om mijn lippen vervolgens langer langs de jouwe te laten gaan. Je opende je mond en mijnt tong gleed naar binnen en raakte de jouwe..Ik hield de jouwe vast en omarmde het en zoog zacht en intens en voelde mijn passie groeien. Onze ogen waren gesloten maar het gevoel leefde volop en we genoten intens. Je maakte je los en vroeg truth of dare..dare zei ik..Ok zei je..ok..Ik wil dat je mijn rokje laat zakken en achter me gaat staan en met streelt..alleen strelen..en jij moet naakt zijn. Ik glimlachte en liet mijn kleren zakken. Voorzichtig maakte ik de rits van je rokje los en zag dat je witte slip droeg met jarretels en roesjes. Je benen waren bedekt met de stof van de kousen en een klein stukje was bloot. Ik keek naar je stevige prachtig gevormde billen en zag de mooie vorm van je rug. Ik voelde het bloed door mijn sabel razen maar wist dat ik me moest bedwingen. Met mijn vingertoppen raakte ik de lijnen langs je nek en gleed tussen je schouderbladen door naar beneden en streelde je zacht en dan weer intenser van boven naar beneden langs dezelfde lijnen. Ik voelde je billen en streek heel zacht langs de binnenkant van je dijen. Ik hoorde je zacht zuchten en ik fantaseerde erover of je ook opgewondenheid zou voelen en of je bloed warmer ging stromen. Ik bukte en liet mijn tong langs je billen glijden en proefde de warmte van je dijen. Truth of dare vroeg ik..truth antwoordde je..Wat zou je het liefste willen dat ik nu met je deed vroeg ik. Me op dat bed laten liggen..me blinddoeken en binden en met alleen met je tong verwennen. Ik maakte de lipjes rond je bh los en liet je slipje op de grond vallen hield je terwijl ik achter je stond even stevig me aan en liet je op het bed liggen en deed wat je vroeg. Mijn vriend was stijf en gespannen en ik voelde de opwinding door mijn lijf gieren. Ik ging half boven je staan en zoende je..Ik liet al mijn gevoel er in mee doen. Mijn tong speelde met je oorlelletjes en je nek..mijn mond vond je prachtige borsten en klemde zich aan je tepel en wisselde dat af door de ruimtes erom heen te verkennen. Langzaam daalde ik af en maakte kringetjes rond je navel en gleed langs de binnenkant van je dijen en zoende je benen en voelde je kuiten en holtes en ging weer omhoog. Met het puntje van mijn tong gleed ik tussen je speeltje en voelde je natheid en proefde je geilheid en vond je clitje dat nieuwsgierig kwam kijken. Ik maakte rondjes rond je clitje en zoog je lipjes en probeerde spits bij je binnen te dringen. Ik hoorde je zuchten en merkte dat je heupbewegingen driftiger werden. Truth of dare zuchtte je..dare zei ik..laat me je paal voelen fluisterde je van achter de blinddoek vandaan…Ik wel hem proeven..Ik stond achter je en bukte voor over en liet mijn sabel neerdalen in je mond. Je tong gleed langs de schacht en flinterde over mijn eikel en raakte mijn genot. Ik merkte dat ik dit toch wel ontzettend lekker vond en bood hem je nog meer aan. Om niet te komen zei ik truth of dare..truth.Vind je dominante seks opwindend en een beetje onderdanigheid wel spannend. Ik droom er wel van zei je raar he..helemaal niet antwoordde ik terwijl ik de blinddoek losmaakte..Ik ga op die stoel zitten en jij staat voor me. Je deed wat ik vroeg. Ik keek je aan en zei Ik wil dat je me @!#$ maakt door me uit te dagen..Je bewoog met je heupen en liet je handen over je poesje en je borsten gaan en keek me aan..indringend en uitdagend. Ik houd het niet meer zei ik en stond op en duwde je voorover op bed en kwam achterlangs bij je naar binnen. Kijk in de spiegel kijk en zie dat we elkaar beminnen dat we elkaar willen. Ik drong diep in je door en stootte terwijl ik met mijn andere hand je clitje streelde..Je zuchtte en kreunde..Ik voelde al mijn verlangen al mijn dromen..ik voelde liefde pure liefde en kwam schokkend in je klaar en jij volgde mij. We kropen tegen elkaar aan en hielden elkaar innig en lang vast. Ik streelde je gezicht en kustje je. Vond je het spannend vroeg ik..je knikte