voorspel...

• Mieke

Eey allemaal, ik ben nieuw hier en had eigenlijk een vraagje…

Ik heb ongeveer 9 maanden met mijn vriend en we hebben het wel vaker over seks gehad…ik wil ‘het’ nog niet doen, en dat weet hij, maar nou vroeg hij of ik wel iets van voorspel wou…maar nou weeti k niet wat hij precies onder voorspel verstaat….

Want ik weet nie goed wat ik wil…

Nouja moest ut ff kwijt:)

xxxjes

• tom

Ik denk dat voorspel niet het goede woord is omdat dat zou moeten leiden tot het.

maar ik denk dat hij verder wil dan zoenen dus alles behalve het. Aftrekken, vingeren, pij pen en bef fen zijn acties die vaak in het voorspel plaats vinden. Ik denk dat hij daar op doelt.

groet

• geilmeisje

heyhey

Fijn dat je vriend wil wachten totdat jij er klaar voor bent!

Voorspel kan vanalles zijn.. vingeren, aftrekken, beffen, pijpen etc..

Je moet gewoon doen wat jij wil doen, en meer niet!

Veelplezier nog!

xxxxxx

• recht vooruit

Monopolie,mens erger je niet.pim pam pet zijn allemaal leuke voorspelletjes.

• youri

zoenen voelen en zo

• Miriam

Beste Mieke,

Het is heel goed van je dat je aangeeft dat je nog geen sex wilt met je vriendje. Je moet er aan toe zijn. En jij bent de enige die weet of je er aan toe bent. Met de “echte” sex wacht je dus nog, maar je vriendje wil al wel andere dingen met je doen, het voorspel. Het voorspel houdt meerdere dingen in. Meestal wordt het voorspel gedaan als vorbereiding op de “echte” sex. Bij jullie zal het dus alleen bij het voorspel blijven en dat houdt het volgende in. Je kunt elkaar overal zoenen, je kunt elkaar overal strelen. Verder kun je bij elkaar met de geslachtsdelen spelen. Hierbij kun je denken aan vingeren bij jou en aftrekken bij hem. Ook beffen en pijpen kan. Van deze dingen kun je ook klaarkomen. Dit kan allemaal zonder aan “echte” sex te doen. Dit is erg plezierig vòòr de sex, maar ook erg plezierig zonder sex!

Veel plezier samen.

• erik

Nogal simpel, hij wil je d.m.v. het voorspel in de juiste stemming brengen voor sex. Begin je hier aan dan zal hij ook sex verwachten.

• Hans Worst

Voorspel is elkaar opgeilen. Wat je vriend wil is je zover krijgen dat hij toch met je mag @!#$. Hij hoopt dat wanneer jij eenmaal uit de kleren bent, je tóch van bil gaat. Broek aanhouden dus als je twijfelt!

Hans.

• Berend

is elkaar lekker opgeilen is erg lekker zou het maar eens doen

• Berend

ik zou het wel weten maar maak goede afspraken

nee is nee en niet door gaan

succes