anale sex

• sletje

ik zou graag anale sex willen maar dit doet ieder keer zo zeer dat ik er 3 dagen last van heb kan iemand mij een tip geven hoe ik dit moet aanpakken ik wil het wel maar het doet zo verdomde zeer

• no comment

ik wil t wel bij je voor doen hoor, het heeft allemaal te maken met hoe goed kan je partner n.euken. Zou t je graag laten voelen , hou ervan om vrouwen in hun kont te nemen

• jan-peter

je moet zo wie zo ontspannen zijn ,eerst met de vinger topje een beetje gaan bewerken met glijmiddel terwijl je vrijt met je partner d.w.z langzaam elkaar opgeilen ,het beste standje is jij op je zijkant leggen en eerst vaginaal zodat je goed ontspannen bent en opgewonden,dan gaat je partner langzaam met vingertop je gaatje ontdekken met glijmiddel terwijl hij je doorneukt langzaam.

Dan proberen langzaam en met veel geduld zijn penis erin drukken MAAR NEEM ER WEL DE TIJD VOOR !!

Anders kom ik wel langs !(grapje !!!)

Heb een vrouw onlangs ook genomen anaal en op die manier hebben we heerlijk genoten.

• Peter

hoi sletje,

anale sex moet je rustig opbouwen, heb dat meerdere malen voor de eerste keer gedaan met een aantal dates, die er bang voor waren, en nu niet meer anders willen.

xxx Peter, mail me maar eens

sletje schreef:

>

> ik zou graag anale sex willen maar dit doet ieder keer zo

> zeer dat ik er 3 dagen last van heb kan iemand mij een tip

> geven hoe ik dit moet aanpakken ik wil het wel maar het doet

> zo verdomde zeer