Hoi Claudia,
Of is de vraag “ wie wil er nou niet?”
Een stevige beurt is no problem maar ……… een g-kutje heerlijk verwennen?
Je fantasie werkelijkheid maken?
Groetjes en misschien ………. tot?
Eerst eens kennismaken, want het moet wel klikken natuurlijk..en daarna bijvoorbeeld samen in bad gaan en ook aandacht besteden aan de romantiek die aan de erotiek vooraf gaat.
Dus een badkamer vol met rozen, sensuele achtergrondmuziek, flakkerende kaarsen en twee glazen champagne….en uiteraard een heerlijk geurend schuimbad.
Daarna kom je met je rug tegen mij aanzitten..je hoofd op mischouder en je lippen naar me toegewend en geven we elkaar een hartstochtelijk tongzoen…En ondertussen glijdt mijn ene hand onder je oksel door en masseert je tepeltjes…en mijn andere hand glijdt over je buik naar beneden en mijn vinger voel je in je glijden en zacht over je gevoelige plekje strelen..en je voelt @!#$ golven van genot door je heen trekken…
Als het water wat is afgekoeld, maar wij nog heet en verlangend naar meer zijn, stappen we uit bad en wrijven elkaar droog, lang wrijvend op die plekjes waar we dat lekker vinden…Vervolgens gaan we naar de slaapkamer en strek je heerlijk uit op bed…en ik kus de zachte binnenkant van je dijen en je voelt mijn lippen steeds hoger komen…steeds hoger.en dan voel je mijn tong in je komen..je gevoeligeplekje strelend..het maakt je gek…steeds dieper voel je het..steeds sneller…en je voelt je klaarkomen….Maar dit pas de voorpret…het echte @!#$ moet nog beginnen…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?