Wat moet ik hier mee.

• Jenny

Van de week was ik aan het opruimen en kwam een wat sex attributen tegen van mijn vriend… wat dvd's en een een of ander sexspeelding…..

Qua sex frequentie ligt het op moment niet zo hoog, als hij eens een dvdtje kijkt vind ik dat helemaal niet zo erg, maar dat andere zit me niet lekker…

Ik zit te twijfelen wat ik hier mee moet doen… niks zeggen.. iets zeggen… zat al te denken om er een briefje bij te leggen :D

Weet ook niet goed hoe ik me er onder moet voelen.. pissig zijn omdat ie het zo verbergt en het uberhaupt heeft gekocht….

• henk

jammer dat hij dat moet verstoppen heb je dat niet zelf in de hand gewerkt praat erover los veel op succes.Jenny schreef:

>

> Van de week was ik aan het opruimen en kwam een wat sex

> attributen tegen van mijn vriend… wat dvd's en een een of

> ander sexspeelding…..

>

> Qua sex frequentie ligt het op moment niet zo hoog, als hij

> eens een dvdtje kijkt vind ik dat helemaal niet zo erg, maar

> dat andere zit me niet lekker…

>

> Ik zit te twijfelen wat ik hier mee moet doen… niks

> zeggen.. iets zeggen… zat al te denken om er een briefje

> bij te leggen :D

>

> Weet ook niet goed hoe ik me er onder moet voelen.. pissig

> zijn omdat ie het zo verbergt en het uberhaupt heeft

> gekocht….

• ronny

koop zeluf ook un speltje en leg het in je naght kasje of by de sokken

• Sander

Jenny,

Maak je niet druk. Hij kan beter filmpjes kijken en de hand aan zichzelf slaan, al dan niet met speeltjes, dan dat ie zijn gerief bij een ander zoekt. Toch?

Ik denk dat je het gewoon tegen hem moet zeggen.

Hoe komt het dat jullie sexuele frequentie op het moment op een laag pitje ligt?

Zou het niet werken om hem te verleiden, al dan niet met (zelf gekochte) speeltjes…

Kan me niet indenken dat een kerel wanneer hij thuiskomt, en zijn vrouw ligt zichzelf te verwennen, zich in kan houden.

Succes!