Glijmiddel

• Anne

Al een poos ben ik op zoek naar een goed glijmiddel, voor vaginaal en anaal. Het liefst een glijmiddel die je ook kan gebruiken voor speeltjes.

Hebben jullie tips………? Ik hoor ze graag.

• Sander

Ik gebruik het merk Wett Stuff…

Bevalt goed, zowel voor speeltjes als sexueel contact…

Ruikt alleen een beetje muf, maar glijdt als een trein…

• juudje

Eros!

Ik zweer erbij.

Het kost wel wat, maar het is echt heerlijk spul. Kan ook geen kwaad op rubber.

De (goedkope) glijmiddelen op waterbasis voldoen niet. Niet als ik gefist wil worden. Dus anaal zal het ook wel goed werken.

Veel genot!!!

• juudje

Eros!

Dat is echt geweldig spul!

Het kost wel wat, maar het is dan ook multifunctioneel inzetbaar. Niet alleen als glijmiddel, maar ook als massagemiddel bijvoorbeeld. Ook kan het gebruikt worden voor het onderhoud van rubberen kleding, dus andere gebruiksvoorwerpen gemaakt van rubber kunnen er ook goed tegen…

Het (goedkope) glijmiddel op waterbasis vind ik niet prettig. Dat blijft niet lang genoeg glijden. Niet tijdens het fisten. Eros doet dat wel! En anaal zal het dus ook wel goed werken.

Veel genot!

• juudje

Eros!

Dat is echt geweldig spul!

Het kost wel wat, maar het is dan ook multifunctioneel inzetbaar. Niet alleen als glijmiddel, maar ook als massagemiddel bijvoorbeeld. Ook kan het gebruikt worden voor het onderhoud van rubberen kleding, dus andere gebruiksvoorwerpen gemaakt van rubber kunnen er ook goed tegen…

Het (goedkope) glijmiddel op waterbasis vind ik niet prettig. Dat blijft niet lang genoeg glijden. Niet tijdens het fisten. Eros doet dat wel! En anaal zal het dus ook wel goed werken.

Veel genot!

• Anne

Bedankt voor jullie reactie….