Hoi , ik ben een jongen van 20 jr. Ik heb 4 maanden geleden iemand leren kennen via een forum, (laat ik er prinsesje noemen) 25 jr. Eerst was het leuk kletsen en lekker bijdehand doen tegen mekaar, en uiteindelijk begon ik er steeds leuker te vinden, we wisselde msn uit, en later ook tel nummers.
Nu hebben we zo een 4 maanden heel leuk contact, en zijn zelfs verliefd…
Klinkt mss raar, maar ik heb echt gewoon kriebels van dr , als ze wat liefs zegt.. of juist wat spannends , we kunnen echt uren met mekaar praten, en het is altijd zo .. leuk en gezellig dan. En het voelt zo goed. Voor mij kan ze echt niet meer tegenvallen, ben echt gek op dr gewoon.:p .. en andersom ook… (hoop ik toch).. ze zegt van wel dus.. maar goed, we willen mekaar beide ook graag zien en dat gaat snel gebeuren.
In ieder geval.. Waar het om gaat dus..
Wij hebben een keer euhm.. soort van sms sex geprobeerd..
Eigeluk vertellen wat je doet met mekaar.. Als we bij mekaar zouden zijn..
En dat vinden wij wel erg .. spannend. En opwindend.. Later hebben we het nog een paar keer gedaan. Ik word er gewoon echt heel opgewonden van als zij verteld wat ze met me zou doen op zo een moment.. en andersom ook. Daar hebben we het wel eens over.
Nou was mijn vraag dus.. Is dit raar? Dat wij zoiets hebben samen. Dat sms sex vooral haha, en de rest ook? we hebben ook nog nooit gebeld, het is puus msn en sms…
Wat vinden jullie daarvan…?