Eergisteren was ik op de tennisclub aan de bar met een paar leuke mannen, stukken ouder dan ik en toen vertelde ik ze dat ik jarig was en ook mijn nieuwe vrigezellenbestaan wilde vieren.
Nou, dat is een dag eneen nacht geworden!! Ze kwamen me ophalen in cabriolet en we zijn toen naar een duur restaurant gereden..Ik had een lekker uitdagend doorschijnend jurkje aangedaan en genoot ervan dat ze hun ogen niet van me af konden houden..we zijn toen nog gaan stappen en ik werd door beiden geknuffeld en daar raakte ik behoorljk opgewonden van.
Jullie begrijpen het al, ze zijn met me mee naar mijn huis gaan en at er toen gebeurde was onvergetelijk! Door twee mannen seksueel te worden verwend kan ik iedereen aanbevelen en vooral door oudere mannen..Echt, ik was finaal de tel kwijt hoe vaak ik gekomen ben…Ik was volledig uitgeput!! Een van hun is die nacht bij me gebleven en dat vond ik wel bijzonder, want smorgens heb ik altijd zo'n zin..Ik word weer @!#$ nu ik er aan terugdenk…Is een van jullie vrouwen dat ook wel eens overkomen? Ik heb er wel eens over gefantaseerd als ik mezelf vingerde, maar de werkelijkheid is echt om uit je dak te gaan.