waarom waarom word er zo negatief aan gekeken tegen sex met dieren ben zelf ook dierenliefhebber en kan niet tegen elke vorm van dierenmishandeling.mijn vrouw heeft er plezier aan onze hond dus wat is t probleem.
Hoi Henk,
Wij hebben ook geen idee waarom mensen daar zo negatief tegen aan kijken. Hebben een keer een bericht gezet en de kritiek was niet van de lucht.
Je kan nog beter een heel dorp uitmoorden in Israel of Libanon. Blijkbaar vindt men dat wel door de beugel kunnen….
Wij zoeken nog steeds verder in het “ondergrondse” en hopen nog een keer de droom van mijn vrouw waarheid te kunnen laten worden: genomen worden door een grote hond.
Mocht je wat info voor ons hebben, mail ons dat op ons mailadres, mailadres is niet verborgen.
Groet en succes!
ieder zn meug..persoonlijk vind ik t erg onsmakelijk.
heb niet het idee dat t zielig voor de hond is of zo..die bespringt wel..maar zelf moet ik er écht niet aan denken!
maar ook niet aan plas of poep-seks al zullen jullie nu wel vinden dat ik uit n héél ander vaatje tap.
vind t ook vervelend om met beelden geconfronteerd te worden als je bijv. alleen al op de sexpagina zit..
Hoi Ik snap ook niet waarom men daar zo negatief tegen aan kijkt.
Ik laat me @!#$ altijd lekker likken door mij hond.
En dat doet hij geheel vrij willig ik ga altijd in mijn blote kont op de bank zitten spelen met mijn @!#$, en de ene keer komt hij gelijk likken en de andere keer komt hij niet.
Als hij komt dan genieten we samen, en als ik met mijn vrouw aan het @!#$ ben in de kamer dan neemt hij mijn vrouw ook soms of hij likt lekker aan haar kutje tot ze klaar komt.Lekker toch.
Waarom mensen er tegen zijn is omdat het dier niet kan aangeven of het wel wilt of niet. Die hond bijv komt wel likken of niet, maar ik neem aan dat je de hond wel roept. Daar komt nog bij dat zo'n hond ook zijn behoefte heeft en daar is een andere hond voor nodig niet een vrouw of man! Dat is ethisch niet verantwoord vind ik… Met een baby of kleuter dat gaat nog veel verder, maar dit past aardig in het rijtje..
Net zoals met kinderen hoort het met dieren ook strafbaar te zijn. Laat de natuur lekker zijn gang gang, maar dan wel met eigen soort.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?