Express geen pil

• Mike

Hallo, ik heb vorige week een meisje leren kennen, en t klikte meteen, nu heeft ze dit weekend bij me geslapen. ze zei tegen mij dat ze de pil gebruikte

het werd heel gezellig, en we vinden elkaar ook heel erg leuk, best wel verliefd op elkaar

toen we zaten draaide t erop uit dat we wilden sexen, had geen condooms meer en heb toen zonder condoom sex met r gehad, ik wilde toen ik kwam niet in r klaarkomen maar ze zei spuit in me

misschien dom maar dat heb ik wel gedaan

nu verteld ze me net dat ze over iets gelogen had, dat ze helemaal geen pil of iets anders gebruikt

moet ik nu boos worden, het rare is ik ben het niet, terwijl het best wel een streek is

Gr Mike

• sjaak

wat een @!#$ streek, vrouwen……een breinaald helpt altijd……..

• Ria

Mike,

misschien heeft jou vriendin je alleen maar geplaagt, en was ze wel aan de pil.

Maar dan nog, jij hebt een leuke maar angstige ervaring gehad, die je er waarschijnlijk wel toe heeft gebracht om in het vervolg in ieder geval een bescherming bij je te hebben.

En je moet niet meteen bang worden dat jij vader word, want dat gebeurd niet altijd direkt de eerste keer.

Dus maak je niet druk, en probeer jou vriendin zo ver te krijgen dat ze in ieder geval je de waarheid verteld.

• Marc

Sorry hoor maar voor het zelfde geld zit je nu of met een zwangere vrouw of je loopt een pracht van een soa rond.Beetje dom.

• Michelle

sorry hoor, lekkere vriendin heb jij, als ze daar al over liegt…je liegt toch niet over dat soort belangrijke dingen. Wat als ze nou wel zwanger is, ben jij bereid vader te worden? Geloof mij, dat weet ik uit eigen ervaring, het kan ook meteen raak zijn.