anaal???

• hallow

Hoi waarom zou een vrouw anaal lekker vinden, daar zit toch geen clitorus???

• player

Hoi,

Van welke planeet kom jij nog nooit een vrouw anaal geneukt zeker?

Moet je is proberen is voor allebei erg lekker en als je het goed doet dan wil ze bijna niks anders meer.

En om antwoord te geven op je vraag moet je is aan een vrouw vragen die al een keer anaal is genomen.

• Pjotr63

heb je jezelf weleens anaal gestimuleerd?

• Gerrit

Wat heeft het er nou mee te maken of jij in je kont wel of geen clitorus zit. Je kunt het toch prettig en lekker vinden of niet????

• thea

Mits de man niet te groot is vind ik het ook lekker om anaal genomen te worden kan er zelfs nog bij klaar komen ook.

Duurde wel even hoor maar na een paar keer oefenen en goed ontspannen is het me toch gelukt

• thea

Hallo ik ben thea en vind anaal ook erg lekker, moet er wle bij zeggen dat het effe geduurt heeft tot ik me goed kon ontspannen enzo.

Toen ik dat eenmaal kon, ben ik laatst een keer klaar gekomen was een aparte belevenis.

• thea

Ik ben thea.

En vind het dus heerlijk om anaal genomen te worden, wel als alles ontspannen is natuurlijk en de man niet te groot is.

Ik ben zelfs een keer of wat k;aar gekomen, vraag me niet hoe dat gebeurd is maar het is echt waarhallow schreef:

>

> Hoi waarom zou een vrouw anaal lekker vinden, daar zit toch

> geen clitorus???

• Pjotr63

hallo Thea,

en je zou wel vaker anaal willen worden genomen?

Peter

• hallow

hoi hier ben ik weer. ik ben een man en heb net anaal gestimuleerd. maar ik vind het helemaal niet lekker/?? doe ik iets fout???

• jan 1958

lijkt me geweldig zulke sex kan jij mij dat leren!!