sex met hond

• Bi-stel

Hallo wij zijn een stel uit de regio utrecht en de vraag van ons is zijn hier ook mensen die ervaring hebben met sex met een hond. of mensen die in het bezit zijn van een gewillige reu. onze nieuwschierigheid is enorm groot . bvd bi-stel

• sonja

hallo ik heb wel ervaring ben een teef van 66jr ik heb zelf geen reu maar mijn vriend brengt er soms een mee misschien kunnen we eens mailen

• sonja

hallo ik ben 66jr en heb veel met honden gedaan heb er geen een maar mijn vriend neemt regelmatig een reu mee die me mag gebruiken kom bijna altijd vast te zitten als het groten honden zijn misschien kunnen we mailen groetjes

• ......................

jullie zijn zieke mensen………………… getver……

• marko

Ik zoek contact met personen (vrouwen) die houden van sex met dieren of dit ook een keer willen proberen. Wie reageert?

• Lasal

jeetje wat is dit erg zeg! kan het niet geloven, wat doen jullie die arme dieren aan! alleen maar voor je eigen behoeftes??

• ..

Jullie zijn ziek in je hoofd! Enkel voor je eigenbehoeftes…het kan gewoon niet! Je gaat je toch ook niet klaar trekken of @!#$ met je kind erbij ook al komt je kind zonder hem/haar te roepen. Denk toch es na! Een hond hoort niet te @!#$ met mensen!!!!