rijpe vrouw

• john

Hallo

Goeduitziende 38 jarige man zoekt rijpe vrouwen voor sex. Ben jij die vrouw die iets te kort komt of net zoals ik gewoon meer wil dan stuur me een mailtje en wie weet hebben we al snel een heerlijke date. Ben regelmatig overdags vrij.Ik hou van een langdurig voorspel en een stevige penetratie jij ook?

• Bart

Beste John,

Ik ben een goed uitziende vrouw van 55 jaar en wil af en toe wel eens lekkere sex met een langdurig voorspel met alles erop en eraan. Veel strelen en zoenen en elkaars lichaam aftasten. Ik ben gebonden maar mijn man vind het geen enkel probleem. Wij wonen heel vrij en hebben geen last van de buren.

Ik weet niet waar jij woont maar wij in het noorden van het land.vertel eens iets over jezelf als je belangstelling hebt.

Groet

Petra

• Petra

john schreef:

>

> Hallo

>

> Goeduitziende 38 jarige man zoekt rijpe vrouwen voor sex. Ben

> jij die vrouw die iets te kort komt of net zoals ik gewoon

> meer wil dan stuur me een mailtje en wie weet hebben we al

> snel een heerlijke date. Ben regelmatig overdags vrij.Ik hou

> van een langdurig voorspel en een stevige penetratie jij ook?

Beste John,

Ben een goed uitziende vrouw van 55 jaar en wil me wel eens overdag lekker laten verwennen. Goed en landurig voorspel met veel strelen en zoenen lijkt me heerlijk.

waar woon je laat eens van je horen.

• john

Hallo petra

Mail me op knight25563@hotmail.com en wie weet tot snel.

John

• Petra

Beste John,

Laat eerst eens weten waar je woont,zoals ik al schreef, wij wonen in het noorden van het land.

En laat eens weten wat je met me doet, het lijkt me heel spannend.

Petra

• Marc

Hoi Petra,

Lijkt mij een prima plan om met jou overdag af te spreken. Ik ben een begin 30'er, goed uitziend met humor ;-)

• knight

Hallo Petra

Ik woon vlak bij Nijmegen . Ik wil je via mijn mail adres wel vertellen wat ik allemaal met je wil doen want dit is wel prive. ik vind het niet nodig dat iedereen op deze pagina er van meegeniet Dus mail me op knight25563@hotmail.com en dan zal ik je eens verrassen. Dus mail me maar snel.

John

• roel haan

Hallo Petra,

Kom uit omg. zwolle en ik zou je wel willen ontmoeten.

Roel

• knight

Petra schreef:

>

> Beste John,

>

> Laat eerst eens weten waar je woont,zoals ik al schreef, wij

> wonen in het noorden van het land.

> En laat eens weten wat je met me doet, het lijkt me heel

> spannend.

>

> Petra

Hallo Petra

Ik woon vlakbij Nijmegen.Wat ik met je wil doen dat wil ik je wel persoonlijk vertellen want dat is iets tussen ons. Dus mail me op knight25563@hotmail.com

en ik vertel je alles.

John

• ano

ik, theo woon in groningen,. lijkt mij heel spannend jou te ontmoeten.