Hallo ,

Zal Mij even nader voorstellen Ik ben een ervaren Dominant in hart en nieren, Ik getuig van een zekere maturiteit in denken en doen en bezit een hoge dosis mensenkennis. Ik ben niet alleen fysiek Dominant, maar heb ook oog voor het mentale aspect Ben passievol vurig, ongeremd, romantisch, Verzorgd, en Mannelijk. Weet Mij te gedragen als een Coach, een soort Mentor wanneer dat nodig is.

Ik ben slank en Mannelijk, sensueel en stijlvol voorkomen. Verzorging vind ik belangrijk zowel voor de man als vrouw. Ik voel me gelukkig en die straal ik ook uit.

Ik ben erg krachtig, onafhankelijk, evenwichtig, eigenzinnig, Ik neem de leiding vanuit een natuurlijke vanzelfsprekendheid

Je bent bereid om behoorlijk wat tijd en energie te steken in deze relatie, zonder dat dagelijkse contact daarom noodzakelijk is. Uiten en Communiceren vind Ik essentieel en belangrijk En wens daarom kennis te maken met een sub om samen op weg te gaan naar zoveel moois, bij wie ze zichzelf mag/moet zijn.

jij zal Mijn gelijkwaardige partner zijn in liefde en leven, waarbij de D/s als extra dimensie van ons bestaan altijd net onder de oppervlakte zit. Onvermoed voor anderen, altijd bereikbaar voor jou en Mij. Je zult jezelf kunnen zijn groot in klein zijn als was in Mijn handen. In de D/s zal Ik het centrum zijn van jouw bestaan. Want de handen van je Dominant zullen jouw voetstukje zijn waar je in zal stralen, in geleid zal worden, ervaren, geborgen in zal zijn, en je zult elke dag weer weten dat je het trotse bezit bent van je Dominant en Geliefde. Je zult smelten door al mijn aanrakingen. Je zult opgaan in een gedreven discussie en stilvallen als je de blik in Mijn ogen ziet. Je zult genieten van alles dat we apart van elkaar ondernemen en van alles dat we SaMen hebben. Zullen elkaar liefhebben tot in het diepst van ons wezen. Je zult in de D/s helemaal van Mijn zijn. body and soul diep onder, dicht op en ver van mijn huid. je zal altijd trots tegen je Dominant opkijken je zal altijd weten dat je Dominant je koestert waardoor jij je steeds verder zal geven puur en omdat je weet dat je de sub bent van je Dominant.

Tijdens een sessie kan Ik als Dominant deze

beschermingslagen “afpellen” zodat de sub weer helemaal

terug geworpen is tot haarzelf…..de kern.

In deze kern….niet gehinderd door alle maatschappelijke

verantwoording en emotionele bagage van de sub….is

ze weer terug geworpen op pure emoties als een

onbeschreven blad…..als een pasgeborene.

Als Dominant zie Ik opstandigheid van Mijn sub meer als “speelsheid” en handelt daar ook naar. Tijdens het vormen zal een Ik Mijn sub langzaam flexibel maken, zodat ze buigzaam is maar nooit zal breken.

Binnen D/s is Dominantie Mijn primaire drijfveer zoals: het erotische facet,sletterig gedrag,sweet pain, toys, Mindplay, onderwerping,beschikbaarheid,opvoeding machteloosheid, dresscode, sweet pain,lustobject, rollenspel, opdrachten en Japanse Bondage.

En zal steeds nieuwe dingen inzetten, je vasthouden in spanning, en zal je steeds meer de Mijne maken. Neem zeker niet genoegen met minder want alles en meer SaMen!!

als extra dimensie van ons bestaan altijd net onder de oppervlakte zit. Onvermoed voor anderen, altijd bereikbaar voor jou en Mij

Voor nader kennismaking toevoegen op msn:

BDSMaster_NL@hotmail.com